گزارش تصویری/ عجیب ترین ماشین خریدهای دنیا

شنبه ، 12 آذر 1390 ، 08:30

معمولا هدف از نصب و راه اندازی ماشین های خرید در تمام دنیا، آسان تر شدن خرید برای مشتریان و در دسترس بودن همیشگی اجناس است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، درست است که ماشین خرید دردسر خریدهای معمول را ندارد، اما این دلیل نمی شود که برخی از آنها عجیب و غریب نباشند. با عجیب ترین ماشین خریدهای دنیا آشنا شوید.

 

1. ماشین خرید خرچنگ زنده

این ماشین خرید عجیب و جالب که در ایستگاه متروی ژینجیکو در چین واقع شده است، پر از خرچنگ مودار و سرکه خرچنگ است و برای کسانی مناسب است که هوادار غذاهای دریایی هستند.

مردم در اولین روزهای نصب این ماشین خرید عجیب، به این ماشین و سخت پوستان داخل آن خیره می شدند و حتی برخی از آن عکس هم می گرفتند.

این خرچنگ ها، بسته به اندازه شان دست کم دو دلار به فروش می رسند و اگرچه در ظاهر مرده به نظر می رسند، ولی وقتی دست مشتری داده می شوند، زنده هستند.

 

 

4. ماشین خرید دوچرخه

این ماشین خرید بزرگ و عجیب در سال 2005 در آیندهوون هلند کار خود را آغاز کرد. البته این ماشین خرید در حقیقت ماشین وظیفه اجاره دادن دوچرخه به مردم را دارد و آنهایی که دوچرخه از این ماشین تحویل می گیرند، موظف به بازگرداندن آنها هستند.

این دوچرخه ها مجهز به برچسب هایی هستند که کار ردیابی دوچرخه ها را برای شرکت ارائه دهنده این خدمات آسان می کنند و گاهی که مردم فراموش می کنند دوچرخه ها را تحویل دهند، آنها را پیدا می کنند.

3. ماشین خرید طلا

ساکنان ابوظبی اگر بخواهند طلا بخرند، اما وقت و حوصله مراجعه به بانک یا دلال ها را نداشته باشند، نگرانی خاصی را به خود راه نمی دهند، چون دستگاه فروش طلا در هتل قصر امارات مشکلشان را حل می کند و می توانند به راحتی از آن طلا بخرند.

این ماشین که بلافاصله بعد از خرید، طلا را به خریداران تحویل می دهد، اوایل سال میلادی جاری در امارات کار خود را آغاز کرد.

مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که خریداران هم از امنیت آن مطمئن هستند و هم قیمت طلا و سکه در آن به روز است.

 

 

 

4. ماشین خرید خالی کردن خشم

 

این ماشین خرید، بسیار مناسب کسانی است که دنبال راهی برای کنترل و غلبه بر خشم خود می گردند، چراکه احساس رضایتی که پس از خورد و خاکشیر شدن هر یک از این ظروف چینی در انسان ایجاد می شود، با هیچ حس دیگری قابل مقایسه نیست!

هر کسی که خواهان آرامش باشد می توانند با انداختن یک سکه در این ماشین یک ظرف چینی تحویل بگیرد، آن را بشکند و بعد راضی و خوشحال برود تا به بقیه کارهایش برسد.

5. ماشین خرید نان باگت

اسم نان فرانسوی را حتما شنیده اید. این نوع نان باگت که در این کشور از احترام خاصی برخوردار است و دستور پخت خاص خود را هم دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب می کند.

در همین راستا یک کارآفرین فرانسوی، ابتکار به خرج داده و ماشین خرید نان فرانسوی را راه اندازی کرده است.

جالب است بدانید که در دوره تعطیلات ماه آگوست در این کشور که اکثر فروشگاه های فرانسه بسته بودند، این ماشین سود بسیار زیادی به صاحبش رساند.

 

6.ماشین خرید خودروهای هوشمند

در ژاپن می توان ماشین خریدهای عجیب و غریب زیادی دید، اما به نظر می آید عجیب ترینشان ماشین هایی باشند که خودروی هوشمند می فروشند.

هرچند خودرهایی که داخل این ماشین های خرید قرار دارند، تنها کانسپت هستند، اما به هر حال به خرج دادن چنین ابتکاری تحسین برانگیز است.

کسانی که قصد خرید دارند پول را پرداخت می کنند و بعدا ماشین را تحویل می گیرند.

 

7. ماشین خرید عروسی

این ماشین خرید که در نوع خود وسیله ای نوظهور محسبوب می شود، می تواند پیشنهاد خوبی برای کمتر شدن دردسرهای خرید عروسی باشد، چراکه به شما یک جفت حلقه و گواهی با مشخصات خودتان، آنهم تنها به قیمت یک دلار می فروشد.

موسیقی ساخته شده مخصوص شما و پرینت کارت عروسی از دیگر خدماتی است که این ماشین خرید به شما ارائه می دهد.

صفحه کلیدی که به دلخواه شما تغییر می کند و صفحه نمایش بسیار باکیفیت از جمله ویژگی های این ماشین خرید عروسی صورتی رنگ هستند.

 

 



اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

 

► استخدام های استان خوزستان-10 آذر 90
داستان موفقیت لیپتون: ثروتی به رنگ چای ◄

مطالب مرتبط
بنر