6 گام موثر برای داشتن یک فروشگاه آنلاین

دوشنبه ، 21 آذر 1390 ، 08:42
زندگی ما آدم ها مدت هاست که تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری هایی که هر روز پیشرفته تر می شوند، قرار گرفته است. زندگی ماشینی و صنعتی این روزها در کنار کمبود وقت، ترافیک و بسیاری از مشکلات دیگر نیازمند راه حل های تازه، به روز و مناسبی برای کسب و کار هم هست.

به گزارش بانکی دات آی آر، حجره ها و فروشگاه های دیروز کم کم در حال تبدیل شدن به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی هستند و دنیای مجازی آرام آرام به دنبال کنار زدن این نوع کسب و کارهاست.

در این میان کسانی می توانند این دوره گذار را با موفقیت طی کنند که به فوت و فن ها و راهکارهای کسب درآمد در عصر مدرن آشنا باشند. در این گزارش از گام هایی برای شما می گوییم که قدمهایتان را در مسیر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، متناسب با کسب و کارهای مدرن و امروزی استوار می کند.

1. صرف زمان و حتی پول برای داشتن عکس باکیفیت

گاهی وقتها عکس ها می توانند حرف هایی برای ما داشته باشند که شاید سیاه کردن صد من کاغذ هم نتواند همان کار را انجام دهد.

پس دقت کنید تا مناسبترین، گویاترین و باکیفیت ترین عکس های ممکن را برای کسب و کار تازه خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که از این کار ضرر نمی کنید، حتی اگر انجام آن منوط به صرف زمان یا فراتر از آن، هزینه کردن باشد.

2. استفاده از فایل های صوتی

فایل های صوتی هم می توانند گزینه مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات شما باشند. البته به این شرط که کم بگویید و گزیده بگویید چون در و یا به عبارت ساده تر، هر آنچه لازم است را در این فایل صوتی به صورت مختصر و مفید بیان کنید و از تعریف های غلوآمیز یا توضیح واضحات به شدت بپرهیزید.

3. دستکاری کردن ظاهر فروشگاه

پیش از اینکه فروشگاه شما سر از دنیای مجازی دربیاورد، سعی کنید با استفاده از طرح ها و رنگ های مناسب با کالا یا خدماتی که ارائه می دهید، ظاهر شیک و برازنده ای برای آن بسازید.

اما به یاد داشته باشید که این گزینه برای شما هرگز از بین نمی رود و می توانید هر دو، سه هفته یکبار تغییراتی در آن ایجاد کنید تا اینکه به فرم ایده آل برسید.

4. انتخاب بهترین درگاه برای پرداخت

این بخش، یکی از مهمترین کارهایی است که باید با دقت هرچه تمام تر انجام دهید. تلاش کنید از خدمات الکترونیک بانکی بهره ببرید که به طور کلی در ارائه این نوع خدمات نمره قبولی گرفته باشد.

این امر نیازمند انجام تحقیقات است و شما با مشورت و مطالعه می توانید به بهترین نتیجه در این خصوص برسید و در نهایت هم بهترین انتخاب را داشته باشید.

5. دقت در ارائه تبلیغات مناسب

فراموش نکنید که تبلیغات به ویژه در دنیای امروز، مهمترین راه دیده شدن شما هستند. با ارائه تبلیغات مناسب، پرمحتوا و زیبا می توانید بازاریابی بسیار مناسبی برای کالا یا خدمات خود انجام دهید.

6. تلاش برای به روز بودن

سعی کنید از همه ظرفیت های مرتبط با کار خود در دنیای مجازی بهره گیرید و از آخرین تغییر و تحولات در حوزه کاری خود هم اطلاع داشته باشید تا کسب و کار آنلاین تان رونق بهتری داشته باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

====================

► استخدام دیپلم در نمایندگی خودرو در اردبیل(تا 30 آذر 90)
حکایت گربه ای که 10 میلیون پوند از صاحبش به ارث برد! + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر