استخدام در موسسه قرض الحسنه مهر وطن

پنجشنبه ، 24 آذر 1390 ، 20:17

 

استخدام در موسسه قرض الحسنه مهر وطن

اين موسسه به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود در استانهاي آذربايجانشرقي، اردبيل و شهرهاي جنوبي استان آذربايجانغربي ، از داوطلبين واجد شرايط با مدرك تحصيلي ليسانس و بالاتر در رشته هاي حسابداري ، مديريت و امور بانکي به شرح  ذيل  با انجام  مصاحبه حضوري ، گزينش و ساير مراحل استخدامي ، به صورت قرار دادي دعوت به همكاري مي نمايد.

شرايط عمومي
1. اعتقاد و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
2. عدم اشتهار به سوء اخلاق و عدم داشتن سوء پيشنيه كيفري
3. نداشتن تابعيت دو گانه ( خود داوطلب يا پدر و مادر وي )
4. داشتن سلامت كامل جسماني، روحي و رواني
5. عدم استعمال دخانيت و يا اعتياد به هرگونه مواد مخدر

شرايط اختصاصي
1. انجام خدمت سربازي يا داشتن معافيت دائم (به غير از معافيت پزشكي) براي آقايان
2. حداكثر سن براي داوطلبين ليسانس 30 سال ( متولدين سال 1359 به بعد ) و براي مقاطع بالاتر حداكثر 35 سال (براي آقايان با احتساب دو سال خدمت سربازي )
3. تبصره: مدارك تحصيلي معادل مورد قبول نمي باشد . ضمناً دارا بودن مدرك تحصيلي معتبر از وزارتخانه علوم ، تحقيقات و فناوري ، دانشگاه جامع علمي كاربردي و دانشگاه آزاد اسلامي از شرايط داوطلبين محترم محسوب مي گردد . دانشجويان کارشناسي و کارشناسي ارشد مشمول اين آگهي استخدام نمي گردند و افراد استخدام شده بايد تمام وقت در خدمت موسسه باشند .
4. بومي بودن يا داشتن حداقل 20 سال سابقه سكونت در مناطق و استانها و شهرستان مورد نظر .
5. دارا بودن حداقل مدرك تحصيلي كارشناسي در رشته هاي حسابداري، مديريت ( كليه گرايشها ) و بانكداري. تبصره : شايان ذكر است داوطلبيني كه معدل آنها بالاي 14 مي باشد در اولويت خواهند بود.
6. آشنايي با رايانه ( حداقل) در حد icdl مقدماتي
7.  داوطلبيني كه داراي سوابق شغلي ( ترجيحاً مرتبط با امور بانكي ) باشند در اولويت خواهند بود.

تذكرات:
1. داوطلبيني ( مشخصاً بومي شهرستان و استانهاي ذکر شده) كه قبلاً با مراجعه به اداره مركزي مؤسسه نسبت به تكميل فرم استخدام ، اقدام نموده اند ؛ مي بايستي از طريق ثبت نام در سايت موسسه اقدام نمايند .
2.  افرادي که نهايتا پذيرش مي شوند و با آنها قرارداد بسته خواهد شد ، بايد آمادگي خود را جهت خدمت در تمامي شهرها و نقاط کشور که موسسه در آن نقاط و شهرها داراي شعبه يا ادراه بوده و يا در آينده در آن نقاط شعبه افتتاح نموده و اداره داير نمايد اعلام بدارند . چنانچه موسسه صلاح بداند نيروهاي خود را در هر نقطه از کشوز اسلامي و پهناورمان که لازم باشد بکار خواهد گرفت .
3.  با پذيرفته شدگاني كه دوره آزمايشي 3 ماهه خود را با موفقيت طي نمايند بر اساس قانون كار ، قرار داد همكاري منعقد خواهد شد .
4. پذيرفته شدگان نهايي ، در بدو همکاري به عنوان متصدي امور بانکي در موسسه مشغول به فعاليت خواهند شد و با گذشت زمان و کسب نتايج مثبت در ارزيابي هاي صورت گرفته (توانمنديهاي اداري ، کيفيت کاري و ارزيابي عملکرد ) امکان پيشرفت در مسير تصدي جايگاه شغلي بالاتر را خواهندداشت .
5.اين موسسه در مراحل مختلف گزينش به دنبال احراز ميزان تناسب ويژگيهاي داوطلبان با مشاغل مورد نياز مؤسسه و اولويت بندي ايشان بر اين اساس است و عدم پذيرش برخي از داوطلبان به هيچ وجه به منزله نفي توانمندي هاو صلاحيت هاي ايشان در عرصه هاي ديگر نمي باشد .

آدرس: اروميه - بلوار شهيد رجائي - روبروي شهرداري منطقه 3 - اداره مرکزي موسسه جوانان
E-mail: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

لینک ثبت نام

► اسامي افراد پذيرفته شده در آزمون استخدامي استانداري خراسان رضوی
زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه علوم پزشکي خدمات بهداشتي درماني استان آذربايجانغربي ◄

مطالب مرتبط
بنر