اولتیماتوم ۴۸ ساعته وزارت ارتباطات به اپراتورها درباره بسته‌های بلندمدت اینترنت

يكشنبه ، 19 اسفند 1397 ، 15:13


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از ایرنا، اپراتورهای تلفن همراه اواخر هفته گذشته با ارسال پیامکی به مشترکان خود اعلام کرده بودند که بسته های بلند مدت اینترنت در سال جدید حذف خواهند شد.

بر اساس این تصمیم، حتی کسانی که از قبل بسته ای رزرو کرده بودند هم نمی توانستند آن را تمدید کنند.



در همین ارتباط وزیر ارتباطات شامگاه شنبه بعد از دریافت گزارش گران شدن بسته های اینترنت اپراتورهای بزرگ کشور، در صفحه توئیتر خود با هشتگ «گزارش به مردم» نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی ها حاکی از صحت گزارش بود.

وی ادامه داد: امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها بهتراست به جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

تغییر دادن بسته های اینترنت جزو سیاست های بازرگانی اپراتورهای مختلف بوده که گاه نارضایتی هایی را در بین مشترکان موجب شده است. از جمله این موارد، تغییر در بسته های اینترنت همراه اول در روزهای گذشته بود که اعتراض هایی را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، پیامکی در روزهای گذشته به گروهی از مشترکان اپراتورهای همراه ارسال شده بود که برمبنای آن، تمدید برخی بسته های بلندمدت اینترنت از تاریخ 20 اسفند لغو و اعلام شده بود که این بسته ها با مواردی دیگر جایگزین خواهند شد.



► پیش‌بینی‌های نگران‌کننده از اقتصاد ۹۸
بازاریابی شبکه ای، سرابی خاموش در دوردست آرزوهای محال ◄

مطالب مرتبط
بنر