۵۰۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ 98 گردهم آمده اند

چهارشنبه ، 2 مرداد 1398 ، 10:28

حمایت از کالای ایرانی به واسطه کسب و کارهای نوپا
۵۰۰ استارتاپ در نمایشگاه الکامپ 98 گردهم آمده اند


27 تیر ماه بیست‌وپنجمین دوره از نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات، وزیران کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و تعدادی از سفیران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.
در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ سالن‌های کسب‌و‌کارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها با استقبال خوب علاقمندان همراه شده است. به گفته مسئولان نمایشگاه ۵۰۰ استارتاپ در ۶ سالن جاسازی شده‌اند تا خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.


دلیل استقبال پرشور با زدید کنندگان از غرفه شرکت های استارتاپی چیست؟


این روزها استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های استارت‌آپی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند به مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی در کشورهای مختلف جهان تبدیل شده‌‌اند و حتی سایر بخش‌های صنعتی و تولیدی را تحت تاثیر قرار داده‌اند. خوشبختانه این نوع خاص از کسب‌و‌کارها در ایران نیز مدتی است مورد توجه قرار گرفته‌اند و اكنون نمونه‌های بومی موفقی وجود دارند كه توانسته‌اند خوش بدرخشند و اتفاقات خوبی هم رقم بزنند.


از جمله این استارت‌آپ‌های موفق می توان به دیجی کالا اشاره کرد که اکنون باارزش ترین استارت‌آپ ایرانی است و مستعد یونیکورن شدن (رسیدن به ارزش حداقل یک میلیارد دلاری) در آینده نزدیک است. این خرده فروش آنلاین در سال‌های اخیر، مسیر رشد و توسعه خود را به خوبی ترسیم کرده و با پشت سر گذاشتن چالش‌ها و موانع بسیار در حال پیمودن این مسیر است. به طوری که هم اکنون بیش از 30 هزار کسب و کار ایرانی در حال کمک گرفتن از آن برای فروش کالاهای خود هستند.


مدت‌هاست تولیدات و خدمات داخلی کشور در مقابل تولیدات و خدمات خارجی با بی‌رحمی تمام مورد اجحاف قرار گرفته‌اند. با این حال ظهور استارت‌آپ‌های ایرانی اتفاق دیگری را رقم زده است. اکنون مردم می‌توانند خدمات و تولیدات داخلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق همین استارت‌آپ‌ها دریافت کنند.

► ویژگی های یک سایت کاربر پسند
اولین حضور گسترده گروه دیجی‌کالا در نمایشگاه تخصصی الکامپ ◄

مطالب مرتبط
بنر