کدام سایت هتلی که قصد رزرو آن را دارید ارزانتر می‌دهد؟

پنجشنبه ، 7 شهریور 1398 ، 08:18

این روزها بهترین سفرها با یک کلیک شروع می‌شود! همین که تصمیم می‌گیریم به یکی از شهرهای ایران مثل مشهد برویم، بلافاصله برای رزرو هتل مشهد و یا اجاره سوئیت در مشهد به سایت‌های مختلف مراجعه می‌کنیم. در واقع با توجه به محدودیت زمانی و مالی، اکثر افراد ترجیح می‌دهند با برنامه ریزی دقیق سفر کنند و از قبل، برآوردی از هزینه‌هایش داشته باشند.
زمانی که قصد رزرو هتل و یا اجاره سوئیت دارید با سایت‌های مختلفی مواجه می‌شوید یا وقتی می‌خواهید سفر با تور را تجربه کنید نمی‌دانید بهترین تور برای مقصد شما چه قیمتی دارند و چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟ مثلا برای تور مشهد اینکه چه خدماتی دارند و آیا بازدید از جاهای دیدنی مشهد جزء خدمات تور است یا خیر؟
در این مواقع نیاز به یک راهنما برای سفر دارید که فرصت مقایسه گزینه‌های مختلف و انتخاب بهترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت را در اختیارتان قرار دهد. سلطان سفر سایتی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و میتوان گفت با سلطان سفر تنها یک کلیک با سفر فاصله دارید.

سلطان سفر با رویکردی متفاوت وارد عرصه خدمات آنلاین گردشگری شده است و قصد دارد مرجع و راهنمایی برای سفر باشد. در سایت سلطان سفر در حال حاضر سه بخش هتل، اقامتگاه و تور فعال می باشد که در ادامه توضیح مختصری از هر بخش ارائه شده است:



رزرو هتل در سلطان سفر
برای رزرو هتل در هر شهری از ایران از جمله رزرو هتل مشهد می توانید با مراجعه به سایت سلطان سفر، مقایسه قیمت رزرو هتل در سایت های مختلف را مشاهده کرده و با بررسی نظرات کاربران درباره هتل و سایت رزرو بهترین گزینه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سلطان سفر رزرو هتل انجام نمی دهد و در نهایت شما بعد از انتخاب هتل به سایت رزرو ارجاع داده می شوید.

اجاره سوئیت یا ویلا در سلطان سفر
اگر جزو افرادی هستید که اقامت در سوئیت و یا ویلا را به هتل ترجیح می دهید، سلطان سفر برای شما هم راهنمای مناسبی خواهد بود. کافی است در سایت سلطان سفر در بخش اقامتگاه شهر مقصد مثلا مشهد را وارد کنید تا تمام اقامتگاه های ثبت شده در بیش از 10 سایت اجاره اقامتگاه را به صورت یکجا و تجمیع شده مشاهده کنید. مزیت سلطان سفر این است که با مشاهده تمام گزینه های موجود میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید چرا که انواع اقامتگاه از سوئیت و آپارتمان تا ویلا ساحلی، جنگلی و اقامتگاه بومگردی در سایت موجود می باشد. قابل ذکر است که در بخش اقامتگاه نیز بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظر برای رزرو به سایت ارائه دهنده ارجاع داده می شوید.

رزرو تور در سلطان سفر
با توجه به برخی مزایایی که تورها نسبت به سفر شخصی دارند برخی افراد سفر با تور را ترجیح می دهند. در بخش تورهای سلطان سفر می توانید با انتخاب شهر مبدا و مقصد خود، کلیه تورهای موجود در این مسیر که توسط آژانس ها و سایت های مختلف ارائه شده اند را یکجا مشاهده خواهید کرد. بعد از بررسی خدمات هر آژانس برای تور و مقایسه قیمت ها با انتخاب تور مورد نظر خود به سایت ارائه دهنده تور منتقل می شوید تا رزرو تور مشهد را به صورت قطعی انجام دهید



► آیا اعطای تسهیلات میلیاردی به فرزند هم بخشی از مسیر توسعه است؟
راه‌اندازی اولین سیستم‌های بانکداری متمرکز در بانک مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر