تهیه مایحتاج منزل در کرونا و ماه رمضان

پنجشنبه ، 11 ارديبهشت 1399 ، 08:48

 امروزه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که درباره‌ی ویروس کرونا و معضلات مرتبط نشنیده  و یا با آن مواجه نشده باشد. با وجود این امر برخی از افراد همچنان جدیت این مشکل جهانی را درک نکرده اند. برای درک بهتر این موضوع کافیست نگاهی به آمار منابع موثق از ابتلای افراد مختلف به این بیماری و تعداد هموطنان عزیزمان که در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند بیندازیم. با وجود روند کاهشی ابتلا به این بیماری اما همچنان خطر آن در شهرها به ویژه تهران وجود دارد.

مطابق توصیه های پزشکان در سرتاسر دنیا بهترین و موثرترین راهکار برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 ماندن در منزل و عدم تردد در خارج از خانه می باشد. اما از طرف دیگر برای تامین نیاز ها و مایحتاج خود افراد ناچارند که گاهی به بیرون از خانه تردد کنند که مجدد خطر ابتلا را افزایش می دهد.

سوپرمارکت آنلاین کوکوناد بستری را فراهم آورده که در این اوضاع به شدت میتواند کمک کننده باشد. سوپرمارکت آنلاین کوکوناد بیش از 7000 قلم کالای مختلف را از برندهای خارجی و داخلی تامین و توزیع میکند. این محصولات در 13 دسته بندی مختلف، شامل کالاهای خوراکی، شوینده و بهداشتی و پکیج غذایی می باشد.  این سوپرمارکت آنلاین، سفارش های شهر تهران را در کمتر از 6 ساعت و برای ارسال به شهرستان ها در کمتر از 48 ساعت به دست مشتریان می رساند.

همچنین، سوپرمارکت کوکوناد با مجوز از تولیدکنندگان، برای شرایط ویژه ناشی از کرونا اقدام به تامین و عرضه کالاهای مرتبط با بهداشت فردی کرده است. اقلامی از قبیل مواد ضد عفونی کننده، ماسک و انواع دستکش از جمله این موارد هستند.

ثبت سفارش از سوپرمارکت آنلاین کوکوناد بسیار راحت می باشد. برای این کار کافیست به سایت کوکوناد مراجعه کنید سپس از قسمت پنل کاربری خود اقلام مورد نظر خود را ثبت نمایید. کوکوناد برای سفارش های بالای 50000 هزار تومان در تهران و بالای 150000 تومان برای هموطنان عزیز را به صورت رایگان ارسال می‌کند تا بتواند کمکی در جهت تامین نیاز های مشتریان عزیز بدون لزوم به خروج از خانه در این شرایط کرده باشد.  برای ورود به سایت کوکوناد و ثبت سفارش اینجا را کلیک کنید

► امکان خرید سهام صندوق های سرمایه گذاری دولت، تنها با کد ملی
ویروس کرونا: فرصتی برای تحول دیجیتال ◄

مطالب مرتبط
بنر