برای اسباب کشی و رفتن به خانه جدید این کارها را انجام دهید

دوشنبه ، 27 مرداد 1399 ، 07:25

خیلی از افراد که قصد اسباب کشی کردن و رفتن به خانه جدید را دارند، این کار را سخت و طاقت فرسا می دانند. زیرا جمع کردن وسایل و چیدمان مجدد آن به کنار، نظافت و تمیز کردن خانه جدید نیز دردسرهای خودش را دارد. ولی خوشبختانه با اپلیکیشن استادکار این کارها را می توانید آسان تر و ساده تر از همیشه انجام دهید.

از بازسازی تا نظافت خانه با استادکار

اولین کاری که بهتر است انجام دهید، بازسازی کردن منزل جدید است. اگر فکر می کنید دیوارها نیاز به رنگ زدن دارند و یا کاشی و سرامیک دستشویی نیاز به تعویض دارند، ابتدا این کارها را انجام دهید تا قبل از اینکه وسایلتان را منتقل کنید، خانه بازسازی شده باشد و گرد و خاک روی وسایلتان ننشیند. همچنین نظافت خانه جدید را بهتر است وقتی که خانه خالیست انجام دهید تا وقتی به خانه جدید نقل مکان می کنید همه چیز مرتب، تمیز و طبق دلخواهتان باشد. برای هر خدمتی مربوط به بازسازی ساختمان تا نظافت منزل به کمک نیاز داشتید روی متخصص های استادکار حساب کنید.

بسته بندی و اسباب کشی منزل با استادکار

برای اینکه به خانه جدید بروید ابتدا تمامی وسایل تان را بسته بندی کنید و روی هر بسته بنویسید که مربوط به کدام قسمت خانه می شود. اگر می خواهید انرژی تان را ذخیره کنید برای بسته بندی وسایل می توانید از خدمات اسباب کشی استفاده کنید تا صفر تا صد کار را برایتان انجام دهند. یعنی از باز کردن وسایلی مانند یخچال و لیاسشویی یا بسته بندی کردن وسایل آشپزخانه را می توانید به کارگرهای خدمات اسباب کشی بسپارید و فقط شما کارها را مدیریت کنید. برای خدمات اسباب کشی منزل نیز می توانید به متخصصان استادکار اعتماد کنید.

از دوخت پرده تا تعویض مبل

اگر وسایل خانه تان قدیمی است و نیاز به تعویض دارد بهتر است انها را به خانه جدید منتقل نکنید. مثل اگر مبل ها قدیمی شده و دوست دارید مبل جدید داشته باشید، مبل قدیمی را بفروشید و مبل جدید بخرید. معمولا پرده های خانه قدیمی هم به پنجره های خانه جدید نمی خورد. برای این کار هم بهتر است سفارش دوخت پرده را در اپلیکیشن استادکار ثبت کنید و از یک خیاط پرده بخواهید که از کار اندازه گیری تا دوخت و نصب پرده را برایتان انجام دهد.

در شرایط کرونا چطور به استادکار اعتماد کنیم؟

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند.

پس اگر به خدمات مربوط به منزل و ساختمان نیاز دارید، همین حالا می توانید به سایت استادکار سر بزنید و یا اپلیکیشن استادکار را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت بهترین متخصصان استادکار برای انجام خدمت در کنار شما باشند.

► استخدام 200 جوان جویای کار در اصفهان
فلایتیو: تغییری برای آینده! ◄

مطالب مرتبط
بنر