پنل اس ام اس حسابداری هلو - تنظیمات ارسال پیامک با حسابداری هلو

چهارشنبه ، 9 مهر 1399 ، 11:47

حتماً تاکنون در مورد برترین نرم افزارهای حسابداری ایران که نرم افزار حسابداری هلو می‌باشد، شنیده‌اید، آیا این را هم می‌دانید که نرم افزارحسابداری هلو با همراهی پنل پیامکی فراز اس ام اس امکان ارسال پیامک خدماتی به‌صورت خودکار بعد از ثبت فاکتور را فراهم کرده است؟

حسابداری هلو یک نرم افزار حسابداری تجاری یکپارچه برای انواع مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ است.

اگر شما نیز برای کسب‌وکار خود از نرم ‌افزار حسابداری هلو استفاده می‌کنید و یا قصد تهیه این حسابداری را دارید پیشنهاد می‌کنم این مقاله را از دست ندهید تا از قابلیت‌های نرم‌افزار هلو که جهت افزایش رضایت مشتریان شما می‌تواند مفید باشد مطلع شوید.

نحوه ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو

ما در این مقاله نحوه ارسال پیامک از طریق حسابداری هلو را به روشی بسیار ساده توضیح می‌دهیم. باتوجه ‌به ویژگی‌های نرم افزار حسابداری هلو، شرکت‌هایی که از این نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند نیاز به ارسال اطلاعات مهم اعم از مانده‌حساب‌ها،

مشخصات فاکتور، سررسید چک و سررسید اقساط به مشتریان خود از طریق پیام کوتاه دارند. از آنجایی‌که ارسال پیامک انبوه به‌صورت دستی به مشتریان وقت زیادی را تلف می‌کند، پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس است که در کمترین زمان ممکن پیامک‌ها به‌صورت خودکار و به‌محض صدور فاکتور در نرم افزار حسابداری هلو ارسال می شود؛ بنابراین ما نیاز صاحبان کسب‌وکارها را درک کردیم و قابلیت اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری هلو در سامانه پیامک برای بانک و موسسات مالی اعتباری را اضافه کردیم.

آیا می‌خواهید از طریق نرم افزار حسابداری هلو به‌صورت خودکار پیامک ارسال کنید؟ و از مزایای ارسال پیامک نرم افزار حسابداری هلو برای کسب‌وکار خود استفاده کنید؟

با تهیه پنل اس ام اس خدماتی می‌توانید نرم افزار حسابداری هلو را به‌راحتی به پنل اس ام اس متصل نمایید. در ادامه با معرفی یک پنل اس ام اس قوی، قابل‌اعتماد و کارآمد، جهت یکپارچه‌سازی ارسال پیامک خودکار هلو کار شما را آسان خواهیم کرد.

یک پنل اس ام اس با رابط کاربری خوب و با کیفیت بالا می‌تواند تمام نیازهای ابزار ارتباطی شما را برآورده کند.


نحوه اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حسابداری هلو

در اینجا راهنمای گام‌به‌گام چگونگی ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو آورده شده است. شما فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید، با ما همراه باشید.

ابتدا باید یک پنل اس ام اس که قابلیت اتصال به نرم افزار هلو را داشته باشد و همچنین پشتیبانی قوی داشته باشد که در صورت بروز مشکل بتوانند شما را راهنمایی کنند، تهیه کنید. توجه داشته باشید که پنل اس ام اس حتماً خدماتی باشد (هم برای افراد حقیقی و هم حقوقی ارائه شود) که همه افراد حتی افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند پیامک شما را دریافت کنند.

اگر دنبال سامانه پیامک خدماتی هستید و هنوز تهیه نکرده‌اید ما پنل اس ام اس فراز اس ام اس را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم خدماتی می‌باشد و هم با تمامی نسخه‌های سامانه پیامک هلو سازگار است.

برای اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حسابداری هلو وارد نرم افزار حسابداری خود شوید. از منو تنظیمات مدیریتی > قسمت تنظیمات سرویس‌دهنده را کلیک می‌کنید و اطلاعاتی که از شرکت پنل اس ام اسی از جمله نام کاربری و رمز عبور، نام درگاه و آدرس url مطابق زیر ضمیمه کنید.

روش ارسال پیامک : از طریق کامپیوتر

url:

http://sms.farazsms.com/service/holo

خط ارسال پیامک: 983000505+

نام کاربری: نام کاربری ورود به سامانه پیامک

رمز : رمز ورود به سامانه پیامک

طریقه تعریف پارامترها در نرم افزار هلو، به شرح زیر می باشد :

نام کاربری = UserName

کلمه عبور = Password

پیام متن = Message

شماره خط = From

شماره موبایل کاربر = To

همچنین می‌توانید ویدیو کامل اتصال سامانه پیامک به نرم افزار حسابداری هلو را در لینک زیر مشاهده کنید.

https://farazsms.com/holoo-accounting

به همین راحتی می‌توانید نرم افزار حسابداری خود را به سامانه پیامک متصل کنید

مزایای اتصال نرم افزار هلو به ارسال پیامک

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به ارسال پیامک باعث می‌شود که ارتباط پایدارتر و راحت‌تری با مشتری داشته باشید، زیرا اگر یادآوری پرداخت‌ها و یا شماره فاکتور به‌صورت پیامک به مشتری ارسال شود، مشتری حس بهتری نسبت به فروشگاه شما خواهد داشت. در ادامه امکانات ارسال پیامک در نرم افزار هلو را یادآور می‌شویم:

امکان گروه‌بندی مشتریان جهت ارسال پیامک به گروه خاص

ارسال پیامک تبریک تولد

ارائه گزارش‌ ارسال

امکان ارسال پیامک تکی و انبوه جهت تبلیغات

یادآوری خودکار اقساط و تاریخ چک

ارسال اطلاعات فاکتور به مشتری و مدیر فروشگاه

اطلاع‌رسانی پیامکی واریز حقوق کارمندان

باتوجه ‌به توضیحات گفته شده در این مقاله، بنابراین شما می‌توانید پس از راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک در نرم افزار حسابداری هلو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و دیگر نگران انباشته شدن و یا گم‌شدن فاکتورهای کاغذی نباشید و همه جزئیات فاکتورها را از طریق پیامک به مشتری اطلاع‌رسانی کنید. اما ممکن است سؤالاتی در زمینه استفاده از پنل اس ام اس در نرم افراز حسابداری خود داشته باشید که در آخر مقاله به سؤالات شما خواهیم پرداخت.


آیا ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو و با استفاده از وب‌سرویس امن است؟

ما به شما حق می‌دهیم که نگران اطلاعات مشتریان خود باشید اما درصورتی‌ که از سامانه پیامک معتبری استفاده کنید، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که مشکلی به وجود نخواهد آمد. برای اطلاع از معتبر بودن پنل اس ام اس می‌توانید به مشتریان و سابقه سامانه پیامکی دقت کنید.

چگونه از مانده اعتبار پیامکی خود مطلع شویم؟

برای دریافت مانده‌حساب دو روش وجود دارد. روش اول این است که شما وارد سامانه پیامک خود شوید و شارژ پیامکی خود را چک کنید. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که زمانی که شارژ شما به مقدار مشخصی رسید پیامک اطلاع‌رسانی برای شارژ مجدد ارسال شود. روش دوم استفاده از api برای دریافت مانده‌حساب از طریق وب‌سرویس است که نیازمند دانش برنامه‌نویسی است.

هزینه راه‌اندازی ارسال پیامک با نرم افزار هلو چقدر است؟

برای راه‌اندازی ارسال پیامک در نرم افزار هلو تنها نیاز است که یک پنل اس ام اس خریداری کنید و بعد از آن فقط هزینه پیامک‌های ارسالی خود را پرداخت کنید و در ورژن های جدید هلو نیازی به خرید ماژول ارسال پیامک حسابداری هلو نمی باشد و به صورت پیشفرض این حسابداری محبوب با سامانه پیامکی فراز اس ام اس سازگار است.

چه سامانه پیامکی برای اتصال به نرم افزار هلو مناسب است؟

مطمئناً سامانه‌های پیامکی زیادی هستند که قابلیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری از جمله حسابداری هلو را دارند، اما انتخاب یک پنل اس ام اس حرفه ای باعث می‌شود در روند کار با چالشی مواجه نشوید. برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس همان‌طور که در بالا گفته شد توجه به سابقه فعالیت شرکت ارائه‌دهنده خدمات پیامکی، مشتریان، رابط کاربری سایت و پنل اس ام اس می‌تواند شما را در انتخاب یک سامانه پیامک معتبر کمک کند. پیشنهاد ما سامانه پیامک فراز اس ام اس است که علاوه بر موارد گفته شده در بالا به دلیل خدمات‌دهی قوی محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران استفاده‌کننده از پنل اس ام اس دارد.

امیدواریم این مقاله برای کاربران نرم افزار هلو مفید بوده و توانسته باشد کمک شایانی در نحوه اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامک کند.

► دستور پخت 2 غذای فوق العاده مقوی با نودالیت و گوشت
چرا ترمز بورس کشیده شد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر