راهنمای خرید درب ضد سرقت ترک و درب لابی در ایران

سه شنبه ، 4 آذر 1399 ، 09:32

این روزها لزوم استفاده از درب های ضد سرقت به خوبی احساس می شود و به نوعی همه ی ما مجبور هستیم برای حفظ امنیت مال و جانمان از لوازم و وسایلی استفاده کنیم که می توانند امنیت و محافظت را برای ما انجام بدهند. حالا سوال اینجاست که در بین این اقلام امنیتی کدام ها می توانند برای ما بسیار کارآمد و مهم به شمار بیایند؟

از بین وسایل امنیتی و حفاظتی دوربین های مداربسته نقش مهمی داشته اند که پس از آن میتوان به درب های ضد سرقت نیز اشاره کرد تا جایی که بسیاری از ساختمانهای قدیمی نیز از دربهای ضد سرقت استفاده می کنند و دربهای چوبی و قدیمی شان را با دربهای نوین و ضد سرقت جابه جا کرده اند. البته اگر شما هم بخواهید امنیت را به محیط خود بیاورید میتوانید درب ضد سرقت بخرید. اما اینکه چه دربی بخرید نیز بسیار مهم است؟


آیا هر درب ضدسرقتی مناسب است؟

متاسفانه برخی از افراد سودجو از شرایط فعلی سواستفاده کرده اند و درب های را تولید نموده اند که تنها از نظر ظاهری شبیه به درب ضد سرقت می باشد و اصلا امنیت کافی ندارند و با کوچکترین ضربه ی شکسته می شوند و حتی مقاومت خوبی از خود در برابر حوادثی چون اتش سوزی و فشار از خود نشان نمیدهند.

اگر ما بخواهیم درب ضد سرقتی بخریم که نهایتا بعد از خرید پشیمان نشویم باید به چندین نکته اساسی توجه کنیم. اولین نکته این است که باید حتما از شرکتهای اقدام به خرید نماییم که معتبر هستند و سابقه ی کاری درخشانی دارند دوم اینکه درب باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

معرفی درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک همانگونه که اسم شان پیداست ساخت کشور ترکیه هستند و در بین مدلهای که در بازار وجود دارد جز گران قیمت ترین و البته بالاترین کیفیت می باشند. این دربها چون از نظر کیفیتی توانسته اند نمره ی خوبی را بدست بیاورند در بین ایرانیان نیز طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرده اند.

عده ی زیادی هستند که همواره بدون تردید برای ساخت و ساز و تعویض دربهای خود به سراغ درب ضد سرقت ترک می روند. اگر قصد خرید درب ضد سرقت ترک را دارید باید به مواردی دقت نمایید که شامل گزینه های زیر می باشد:

دربهای ضد سرقت ترک را باید با توجه به اندازه و محیطی که قرار است درب نصب شود، انتخاب کرد. همانطور که اشاره کرده ایم این درب ها خوشبختانه کیفیت بالایی دارند و برای منازل و اماکن خصوصی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

خصوصیت های درب ضد سرقت ترک

این درب ها خصوصیت های بسیار خوبی دارند که اصلی ترین آنها کیفیت عالی شان است ولی در مقابل به دلایلی چون دارا بودن چهارچوبی محکم و استاندارد، راحتی در نصب و کاربرد ، ظاهری بسیار شیک و زیبا ، ایمنی بسیار بالا در مقابل سرقت و حوادق غیرمترقبه بارها مورد تایید مشتریان بوده اند و همه این موارد سبب شده تا استفاده از این نمونه درب بسیار محبوب به نظر بیاید.

لولاهای درب ضد سرقت ترک

این دربها در مقایسه با دربهای ایرانی و چینی ویژگی های بهتر و باکیفیت تری دارند و 4 عدد لولا دارند که از قابلیت رگلاژ نیز برخوردار می باشند و به نسبت مدلهای چینی لولای آن ها مستحم تر و باکیفیت تر و قطورتر میباشد.

درب ضد سرقت ترک روزبند و قفل سرایداری دارد که روزتهای با جنس الماس داشته که با دریل سوراخ نمیشوند. این دربها سه کلید کارگری و هشت کلید اصلی کامپیوتری دارند و در زمان ساخت و ساز ساختمانها میتوان به جای کلیدهای اصلی قفل ها از کلید کارگری استفاده کرد.

درب های ضد سرقت ترک اصلی یک عدد چشمی دارند و دارای یک قفذ شب بند نیز می باشند. این دربها از نظر سیستم قفل به این صورت هستند که وقتی کلید می چرخد هشت عدد زبانه متحرک و ثابت به شکل همزمان در 2 جهت متفاوت وارد چهارچوب می شوند. شما می توانید از درب لابی آتاک در هم خریداری کنید.

► خرید خانه در اهواز آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟
پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۲۰ ◄

مطالب مرتبط
بنر