خرید خانه در اهواز آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

دوشنبه ، 10 آذر 1399 ، 10:18

خرید خانه در اهواز با توجه به امکانات مورد نظرتان در قیمت های مختلفی امکان پذیر است. اگر به فکر خرید خانه در اهواز هستید حتما قبل از اقدام به معامله به مزایا و معایب این تصمیم فکر کنید. قبل از انتخاب خانه برای خرید به مواردی مانند مناسب ترین محله، بودجه ای که می توانید به این کار اختصاص دهید، امکاناتی که مورد نیاز شما است، دسترسی های محلی که برایتان اهمیت دارند و .... خوب فکر کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید خانه در اهواز به سایت اهوازملک، معتبر ترین بنگاه معاملاتی در اهواز مراجعه کنید.

بهترین محله ها برای خرید خانه در اهواز

همان طور که می دانید اهواز شهری بسیار زیبا در جنوب ایران است که جاذبه های دیدنی و تفریحی زیادی نیز دارد. بدیهی است که در شهر اهواز هم مانند تمام شهرهای دیگر برخی از مناطق نسبت به مناطق دیگر بهتر و پر طرفدارتر به حساب می آیند. در مورد خرید خانه در اهواز، محله هایی که بیشتر باب میل افراد و خانواده ها هستند، محله هایی می باشند که از لحاظ دسترسی به اماکن رفاهی، اماکن تفریحی، وجود مدارس و اماکن آموزشی، وجود بیمارستان و .... دسترسی خوب و قابل قبولی داشته باشند. امکانات موجود در مناطق، روی قیمت خرید خانه اهواز تأثیر مستقیمی دارد. خرید خانه در اهواز در محله هایی که امکانات رفاهی خوبی دارند و به نوعی مناطق و محله های مرفه نشین به حساب می آیند قیمت بالایی دارد.

شهر اهواز توسط رود زیبای کارون به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود. در اهواز نیز مانند تمام شهرهای دیگر مناطق بالای شهر، مرکز شهر و پایین شهر داری امکانات و قیمت های مختلفی هستند. گران ترین مناطق اهواز در حوزه بنگاه معاملاتی اهوازملک، مناطق شمال شهر اهواز هستند که امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند.

مناطق مرکزی شهر اهواز از نظر وجود امکانات رفاهی نسبتا خوب و مناسب می باشند و با این وجود قیمت خانه ها نیز در این مناطق مناسب است. مناطق و محله های جنوب شهر که از لحاظ وجود امکانات ضعیف هستند، دارای املاکی با قیمت پایین می باشند.

از جمله بهترین محله های اهواز که امکانات رفاهی خوبی دارند می توان به محله کیانپارس اهواز، کیان آباد، زیتون کارمندی، پادادشهر، محله کوروش یا کوی ملت اهواز، گلستان و .... اشاره کرد.

اگر به فکر خرید خانه در اهواز هستید، باید قبل از هر کاری با توجه به نوع نیاز خود به امکانات و البته بودجه ای که دارید، محله مناسب را انتخاب کنید.

محله کیانپارس را گران ترین محله در اهواز می دانند. کیانپارس، محله ای قدیمی و اعیان نشین است که امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد.

یکی دیگر از مناطق مرفه نشین اهواز، محله کیان آباد است. این محله جمعیت کمتری نسبت به کیانپارس دارد. امکانات این محله نیز خوب است و به همین دلیل قیمت خانه در این منطقه از اهواز نیز بالا است.

محله زیتون کارمندی در شمال شرقی رود کارون قرار گرفته است. محله زیتون اهواز نیز از مناطق و محله های خوب و مرفه اهواز برای خرید خانه اهواز به حساب می آید.

یکی دیگر از مناطق اعیان نشین و قدیمی اهواز که امکانات به نسبت خوبی نیز دارد، منطقه پادادشهر اهواز نام دارد.

کوروش نیز از محله های خوب اهواز است که در شمال محله زیتون اهواز قرار گرفته است. قیمت خرید خانه در اهواز در این منطقه نیز به نسبت گران است.

گلستان یکی دیگر از مناطق خوب و رو به رشد اهواز است که وجود دانشگاه جندی شاپور و بیمارستان گلستان باعث افزایش قیمت خانه و ملک در این منطقه شده است.

مشاور املاک اهواز

این روزها اکثر افراد برای خرید ملک قبل از اینکه به بنگاه ها و مشاور املاک بروند در سایت ها و صفحات مجازی معامله املاک به دنبال گزینه مورد نظر خود می گردند. اگر شما ملکی برای فروش یا رهن و اجاره در اهواز دارید می توانید آگهی ملک خود را در سایت های پر بازدید مشاور املاک اهواز قرار دهید . برای اینکه مشتریان به سمت آگهی شما جذب شوند باید چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید . برای مثال همراه بودن تصاویر در کنار آگهی ملک اهمیت بسیار بالایی دارد. باید از تمام قسمت های خانه تصاویر با کیفیت و واضحی تهیه کنید.

علاوه بر این باید در مورد ملک خود توضیحات کاملی ارائه کنید. برای مثال سال ساخت خانه، انجام بازسازی در خانه، متراژ قسمت های مختلف خانه، وضعیت سند، دارا بودن تلفن، وضعیت کنتور آب و برق و ...

فراموش نکنید اکثر افرادی که به فکر خرید خانه در اهواز هستند بیشتر به آگهی هایی اعتماد می کنند که شامل تصویر و توضیحات کامل باشد. هم چنین قرار دادن نقشه اینترنتی محل دقیق قرار گیری ملک نیز می تواند به جذب نظر مشتریان کمک کند.


قیمت خرید خانه در اهواز

موضوع بسیار مهم در خرید خانه اهواز مربوط به قیمت ملک می باشد. قیمتی که برای فروش یا رهن و اجاره خانه خود در نظر می گیرید باید متناسب با قیمت روز آن محل باشد. اگر بنا بر شرایطی قیمت ملک شما کمتر از قیمتی است که در مشاور املاک اهواز در نظر گرفته شده است، حتما توضیح دلیل این کم بودن قیمت را ذکر کنید. در غیر این صورت مشتریان گمان می کنند که آگهی شما تقلبی است. برای مثال سند نداشتن ملک سبب می شود قیمت آن کمتر از سایر املاک محاسبه شود. اگر این موضوع شامل ملک شما هم می شود حتما این توضیح را در آگهی خود ذکر کنید.

برخی مواردی که روی قیمت خرید خانه در اهواز تأثیر می گذارند عبارتند از سال ساخت خانه، محله ای که ملک مورد نظر در آن قرار گرفته است، وضعیت کوچه از نظر بن بست بودن و ....، وضعیت دسترسی محلی به اماکن رفاهی و تفریحی و .... ، ارزش داشتن زمین ملک، نوع امکانات موجود در ملک مورد نظر و ....

در مورد قیمت آپارتمان در اهواز خرید خانه نیز عوامل متعددی است که روی قیمت آپارتمان تأثیر می گذارد. از جمله این عوامل می توان به آسانسور داشتن یا نداشتن، طبقه چندم بودن ، داشتن انباری و پارکینگ اختصاصی، نوع سرویس گرمایشی و سرمایشی، نوع و جنس امکانات به کار رفته در آشپزخانه، وضعیت شخصی بودن یا اشتراکی بودن کنتورها و ..... اشاره کرد.

اهواز ملک

برای خرید خانه در اهواز می توانید در سایت های مشاور املاک اهواز آگهی های متعدد و متنوع ای را مشاهده کنید و این آگهی ها را از لحاظ قیمت و امکانات با یکدیگر مقایسه کنید. در این صورت می توانید به راحتی مناسب ترین گزینه را انتخاب و معامله کنید.

بدیهی است که جستجو در سایت ها و صفحات مجازی که در زمینه مشاوره املاک در اهواز فعالیت می کنند بسیار راحت تر از رفتن حضوری به بنگاه ها است. خصوصا در این زمان که همه ما عادت کرده ایم در حد امکان تمام نیازهای ضروری خود را توسط گوشی های همراه و به صورت آنلاین برطرف کنیم .

می توانید در زمان هایی که در وسایل نقلیه نشسته اید و یا زمان هایی که در صف های مختلف در انتظار هستید و .... به راحتی در گوشی همراه خود تنها با جستجوی کلماتی مانند اهواز ملک یا اهواز خرید خانه و واژه های مشابه به صفحات پر بازدید آگهی های خرید خانه در اهواز دسترسی پیدا کنید. استفاده از این قابلیت مخصوصا در این روزهای قرنطینگی که جز برای موارد خیلی ضروری نمی توانیم از خانه خارج شویم بسیار مفید و کاربردی است.

► بازار ساز های بیت کوین چه کسانی هستند
راهنمای خرید درب ضد سرقت ترک و درب لابی در ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر