سرویس های یکپارچه خرده فروشی با استفاده از صندوق فروشگاهی

شنبه ، 13 دی 1399 ، 08:31

مدیریت مالی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از کارهای اصلی و سختی است که صاحب هر فروشگاه یا کسب‌وکاری برای داشتن یک شغل موفق باید آن را به‌خوبی انجام دهد. در این راه جدا از المان‌های دیگری مثل شم مدیریت، تجربه و کمک گرفتن از دیگران، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هم تاثیر بسزایی روی موقعیت کسب‌وکار خواهد گذشت؛ تاثیری که به‌خوبی نتیجه آن را می‌توانیم با استفاده از صندوق ‌های فروشگاهی اندرویدی متوجه شویم.

قبل از عرضه صندوق‌های یکپارچه، بسیاری از فروشگاه‌هایی که به صندوق‌های فروشگاهی نیاز داشتند، با استفاده از خریداری یک کامپیوتر، خریداری کارتخوان، خریداری یک نرم افزار مخصوص برای حسابداری، شرایط داشتن یک صندوق فروشگاهی را برای خودشان فراهم کنند.

این موضوع از همان زمان مشکلات زیادی را ایجاد می‌کرد. برای مثال اگر کامپیوتر شما به هر دلیلی دچار خرابی می‌شد، شما باید هزینه زیادی را برای جایگزین کردن قطعات یا تعمیر این قطعات پرداخت می‌کردید. تعمیر کامپیوترها هم زمان‌بر بود و هم ممکن بود که شما را به دردسر زیادی برای پیدا کردن قطعات مورد نیاز بیاندازد.

از سوی دیگر نرم‌افزاری که برای انجام امور مدیریت کسب و کار خریداری می‌کردید، نیاز به نصب و پیاده‌سازی خاصی داشت که در بسیاری از مواقع با کامپیوتر و سیستم‌عاملی که استفاده می‌کردید همخوانی زیادی نداشت و ممکن بود در روند کار شما مشکلاتی به‌وجود آید که قابل پیگیری و رفع نباشند.

باید کارتخوان را هم به صورت جداگانه تهیه می‌کردید و مهم‌تر از همه اگر هر کدام از این محصولات که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم دچار خرابی می‌شد، شما باید به صورت جداگانه نسبت به پیگیری خرابی آن‌ها اقدام می‌کردید و در واقع به جای یک شرکت، با چند شرکت طرف بودید که هر کدام از آن‌ها قوانین مخصوص به خودشان داشتند.

برای حل چنین مشکلاتی صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی مثل صندوق فروشگاهی شاپ بیز به بازار آمدند تا خدمات را به صورت یکپارچه به فروشندگان ارائه کنند. این دست از صندوق‌های فروشگاهی شما را از در ارتباط بودن با چند شرکت برای رفع مشکلات صندوق فروشگاهی‌تان بی نیاز می‌کنند و با توجه به این که شما تمام خدمات از نرم‌افزار فروش گرفته تا خود سخت افزار صندوق، پرینتر فروشگاهی و حتی کارتخوان بانکی را به صورت همزمان از یک شرکت دریافت خواهید کرد، همه چیز به صورت یکپارچه عمل خواهد کرد.

حتی مهم‌تر از این مورد، صندوق‌های فروشگاهی جدید مثل صندوق‌های فروشگاهی شاپ بیز از سیستم‌عامل اندروید و فضای رایانش ابری (Cloud) استفاده می‌کنند. سیستم عامل اندروید از آن‌جا که در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی دنیا محسوب می‌شود، دسترسی بسیار آسانی دارد و به همین خاطر هم برای استفاده خود یا کارمندانتان از آن نیاز به آموزش خاصی نخواهید داشت.

به جز نرم‌افزار مربوط به مدیریت فروشگاه که به صورت پیش‌فرض روی صندوق‌های فروشگاهی شاپ بیز قرار دارد، با توجه به اینکه این صندوق فروشگاهی از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند، شما می‌توانید هر نرم‌افزار مورد نیازی را به راحتی روی سیستم‌عامل صندوق فروشگاهی خود نصب کنید.

دسترسی به فضای ابری هم این امکان را برای فروشندگان فراهم می‌کند تا فروشندگان در هر جایی که خواستند بدون هیچ مشکلی به اطلاعات فروش خود دسترسی داشته باشند و از طریق موبایل و از راه دور بتوانند فروشگاه خود را مدیریت کنند.

استفاده از تکنولوژی در کسب‌وکارها دیگر یک امتیاز مثبت نیست. این روزها تکنولوژی باعث شده تا رقابت بین کسب‌وکارهای مختلف با یکدیگر سرعت چشم‌گیری پیدا کند. به همین خاطر هم هر فروشنده‌ای باید سعی کند تا جای ممکن از امکانات در دسترس و تکنولوژی‌های موجود برای عقب نیفتادن از قافله و به‌روز ماندن استفاده کند، کاری که دسترسی به یک صندوق فروشگاهی اندرویدی مدرن می‌تواند از مهم‌ترین آن‌ها باشد.

► افتتاح شعبه VIP کارگزاری بانک سامان
بیمه بدنه شامل چه مواردی نمی شود ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر