نوین کمپ۱ رویدادی تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های مدیریت ثروت

سه شنبه ، 16 دی 1399 ، 17:30

راه اندازی استارتاپ و نوآوری کاری پیچیده، سخت و پر ریسک است و این پیچیدگی در صنایعی مثل صنعت مالی نیز بیشتر می‌شود. وجود قوانین سخت‌گیرانه، نیاز به مجوزهای مختلف و حساسیت اطلاعاتی این حوزه، تیم استارتاپی را با دیوار غیرقابل نفوذی روبه‌رو می‌کند که ممکن است آنان را از ادامه مسیر منصرف کنند.

این موضوع گریبان‌گیر سازمان‌ها و موسسات مالی موجود نیز هست. آنها با توجه به اهمیت امنیت در این فضا ملزم به رعایت انواع قواعد، پروتکل‌ها و چهارچوب‌ها هستند و البته به مرور زمان در این کار تخصص پیدا کرده‌اند؛ از سوی دیگر این سازمان‌ها و مؤسسات، برای توسعه و حفظ جایگاه خود نیاز به نوآوری دارند.


نوآوری باز مخصوصا بانکداری باز در حوزه مالی باعث شد تا استارتاپ‌های تکنولوژی محور و نوین به موسسات مالی بزرگ نزدیک شوند. موسسات سنتی و بانک‌ها به مجوزها و اطلاعات دسترسی دارند و  به خوبی بر قوانین این حوزه مسلط هستند. در مقابل استارتاپ‌ها با توان نوآوری و دسترسی به تکنولوژی روز دنیا می‌توانند مکمل این شرکت‌ها باشند.

در همین راستا اولین رویداد نوین کمپ با محوریت حوزه تکنولوژی های مدیریت ثروت، 18 دی ماه امسال کار خود را شروع خواهد کرد.

در نوین کمپ دو دسته مخاطب وجود دارند که تیم‌ها و علاقه‌مندان به فضای مدیریت ثروت با طرح ایده‌های خود به عنوان اولین گروه مخاطبان در نظر گرفته شده و تیم‌های بالغ‌تری که برای ادامه مسیر توسعه استارتاپ خود نیاز به زیرساخت، سرمایه یا همکاری با شرکت‌های مرتب دارند به عنوان گروه دوم مخاطبان قرار دارند.

این رویداد قرار است به فرصت‌ها و چالش‌های موجود این حوزه بپردازد و موقعیت‌های همکاری با گروه مالی اقتصاد نوین به خصوص شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین را معرفی کند.

همچنین شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پرشیا و شرکت مدیریت ثروت ستارگان در کنار گروه مالی اقتصاد نوین به عنوان سرمایه گذاران خارجی حضور دارند و تا سقف ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بر روی تیم‌های این رویداد را پوشش می‌دهند.

در این برنامه آقایان، دکتر محمدعلی ایزدی، رئیس هیات مدیره بانک اقتصاد نوین، دکتر علیرضا دلیری، مشاور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، دکتر داود رزاقی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره تامین سرمایه نوین و محمدرضا قبادی، مدیرعامل شتابدهنده نوین تک به عنوان سخنران و آقایان دکتر امیر ناظمی (رئیس سازمان فناوری اطلاعات)، دکتر امیر هامونی (مدیرعامل فرابورس)، محمد صادقی (معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین)، نیما نامداری (مدیرعامل بلوط) و دکتر علیرضا ذوالفقاری (مدیرعامل و بنیان‌گذار کلید) در یک پنل تخصصی به معرفی چالش‌ها و فرصت های Wealthtech در ایران و جهان می‌پردازند.

سید امیرحسین شبیری مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری جسورانه پرشیا درباره سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های این رویداد گفت: «در حوزه‌های پرداخت الکترونیک استارتاپ‌های زیادی داریم ولی متاسفانه به حوزه مدیریت ثروت توجه زیادی نشده است و مشکلات قانونی زیادی برای استارتاپ های این حوزه وجود دارد که حضور سازمان های رگولاتوری مانند فرابورس در این رویداد به عنوان حامی می‌تواند نکته مثبت و امیدوارکننده ‌ای برای فعالان فینتک باشد. با سرمایه گذاری در این حوزه می‌توان نوآورتر بود. همچنین جدید بودن این حوزه باعث شده تا در حوزه تکنولوژی‌های مدیریت ثروت سرمایه‌گذاری کنیم. در این رویداد احتمال پیدا شدن یک ایده، تیم قوی و نوآور برای این حوزه وجود دارد»

افتتاحیه‌ی نوین کمپ ۱ در تاریخ ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده این مراسم به اینستاگرام نوین‌تک به آدرس @Ntaccel مراجعه نمایید
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و در جریان قرار گرفتن از آخرین اخبار رویداد به این لینک مراجعه نمایید.

► خرید اقساطی و مزایای آن
انواع استرهای اسید چرب ◄

مطالب مرتبط
بنر