خرید اقساطی و مزایای آن

چهارشنبه ، 24 دی 1399 ، 15:25

خرید قسطی می تواند منجربه افزایش قدرت خرید شود و همچنین در تقسیم هزینه های بسیار سنگین ماهانه خانواده های ایرانی کمک بسیاری کند.

اجازه دهید اهمیت خرید قسطی را بیشتر بیان کنیم، به عنوان مثال زمانی که شما میخواهید به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی جدید برای منزل خود تهیه کنید و سرعت رشد تورم خیلی بیشتر از سرعت پس انداز شما میشود اینجاست که خرید قسطی ماشین لباسشویی از مراکز خرید اقساطی مانند شرکت آقای قسط ، میتواند راهگشای دخل و خرج شما باشد وهمیشه شما را چندقدم جلوتر از دیگران نگه دارد.

برای خرید قسطی هوشمندانه برنامه ریزی کنید

تمامی بزرگان حوزه موفقیت به این باور اعتقاد دارند که برای رسیدن به درآمد مالی خوب ، باید پول خود را بودجه بندی کنید و از روش های خرید قسطی استفاده کنید.

خرید اقساطی، به شما انعطاف بسیار زیاد مالی میدهد و باعث میشود همیشه حساب های شما پر باشد و خالی نشود، به ویژه  در شرایط فعلی که باید همیشه مقداری پس انداز داشته باشید  تا دچار آسیب نشوید.

با خرید قسطی هدف هایتان بزرگتر می شود

یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی این میباشد که شما میتوانید خریدهایی را انجام دهید که حتی قبلا در برنامه شما نبوده و این میتواند یک هدف جدید باشد. اکنون با خیال آسوده پول خود را بودجه بندی کنید و به جای مصرف یک باره آن ، در بازه های زمانی مختلف به هدف هایتان فکر کنید و نگران از دست دادن سرمایه تان نباشید زیرا اکنون آزادی مالی بیشتری دارید.
با خرید قسطی میتوانید نظارت بیشتری روی درآمدها و هزینه های زندگی خود داشته باشید ، و تصویر واضح تری از مخارج خود و خانواده خود داشته باشید.

از کجا میتوانم قسطی خرید کنم؟

خبر خوب این است که شما نیاز نیست برای خرید کالاها و خدمات دلخواه خود به دنبال مراکز فروش اقساطی پراکنده بگردید، شما میتوانید همه کالاها و خدمات موردنیازتون رو از یک جا تهیه کنید، با کمی جستجو درباره آقای قسط ، با خدمات بسیار زیاد این شرکت آشنا شوید .

آقای قسط به عنوان تنها برند فروش کالا و خدمات قسطی در کشور بیش از 5 سال است که در کنار مردم کشورمان است.

همچنین این شرکت بزرگ، در سراسر ایران نماینده فعال دارد که شما میتوانید لیست نمایندگان آقای قسط را در پیج اینستاگرام آقای قسط پیدا کنید.

خرید قسطی به چه خریدی گفته میشود؟

با توجه به شرایط بد اقتصادی در سراسر دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران، قیمتها بیش از درآمدها افزایش داشته اند و خرید نقدی برای مردم دشوارتر شده است. در چنین شرایطی رویکرد فروش اقساطی هم به نفع فروشنده است و هم به نفع خریدار. بنابراین صاحبان کالا و خدمات ، فضای بهتری را میتوانند برای رفع نیازهای مردم به وجودآورند.



مزایای خرید قسطی برای خریدار:

1-    تحویل سریع کالا با کمترین پیش پرداخت

2-    کمک به اقتصاد خود و خانواده

3-    خریدهای گران قیمت، بارفشار مالی را از خریدار کم میکند

مزایای خرید قسطی برای فروشنده:

1-    فروش سریعتر محصولات و افزایش موجودی بیشتر

2-    خرید قسطی برای فروشنده نوعی تبلیغ محسوب میشود

3-    رونق کسب وکار در  شرایط سخت اقتصادی

► امنیت در بازار ارزهای دیجیتال؛ رویا تا واقعیت
نوین کمپ۱ رویدادی تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های مدیریت ثروت ◄

مطالب مرتبط
بنر