نکات مهم در خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب در ایران

يكشنبه ، 26 بهمن 1399 ، 13:49

  خرید دستگاه تصفیه آب به صورت آنلاین به دلیل وجود برند های تقلبی و متفرقه در بازار دشوار است و لازم است قبل از خرید در رابطه با نوع دستگاه ها اطلاعاتی به دست آوریم و برند های معتبر را بشناسیم و مشاوره و راهنمایی بگیریم. ما در این مقاله شما را برای خرید دستگاه تصفیه آب اصل راهنمایی خواهیم کرد و نکات مهم در خرید تصفیه آب را بررسی می کنیم.

انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب

بی شک بهترین دستگاه های  تصفیه آب تایوانی می باشند. دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان جزو بهترین و معتبر ترین دستگاه ها در دنیا شناخته می شود. این دستگاه ها به کشور های خاورمیانه از حمله ایران نیز صادر می شود. بند های معتبر تایوانی در حوزه ی تصفیه آب عبارتند از سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو. این برند ها سال های زیادی است که مورد استفاده ی مردم قرار گرفته اند و در واقع امتحان خود را پس داده اند. برند های تایوانی دستگاه های قدرتمند و با کیفیتی را تولید می کنند که دوام و عمر بسیار طولانی دارند و به خوبی آب را تصفیه می کنند.

نکات مهم خرید آنلاین بهترین دستگاه تصفیه آب

دستگاه های اسمز معکوس این سه شرکت بسیار پر طرفدار می باشند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی محصولات این برند ها دارای تاییدیه ها و گواهینامه های بین المللی از جمله FDA, NSF,CE  و QW می باشند و آب خروجی آن ها از نظر کیفیت در بالاترین حد استاندارد است. شما با انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب می توانید آبی سالم و بهداشتی بیاشامید و ار بروز بیماری های ناشی از آب آلوده جلوگیری کنید.

انواع آب تصفیه کن خانگی

تصفیه آب های خانگی دارای انواع مختلفی می باشند و تفاوت هایی باهم دارند. هر یک از این دستگاه ها کارکرد ویژه ای دارند که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. در ادامه به پر طرفدار ترین و بهترین انواع آب تصفیه کن خانگی می پردازیم:

اسمز معکوس:

در حال حاضر می توان گفت بهترین آب تصفیه کن خانگی مدل اسمز معکوس می باشد. این روش جدید ترین و بهترین روش برای تصفیه آب است. دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای اسمز معکوس می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد. فیلتر های این دستگاه توانایی از بین بردن رسوبات، مواد شیمیایی از جمله کلر ، فلزات سنگین و املاح مضر آب را دارد. یکی از فیلتر های مهم در این دستگاه فیلتر ممبران است که نقش اصلی را در اسمز معکوس ایفا می کند.

آب با فشار زیاد از این فیلتر عبور می کند و با نفوذ بر غشا های آن تا 0001/0 میکرون مواد و املاح مضر آب را از بین می برد. این روش به کاهش سختی آب کمک بسیاری می کند و طعم شوری آب را از بین می برد. هم چنین بو و مزه نا مطبوع آب را نیز بهبود می بخشد. این دستگاه ها به دلیل این که تا 99 درصد آلاینده های آب را از بین می برد، آب بسیار با کیفیتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

قلیایی:

دستگاه های قلیایی کننده آب اغلب در سیستم های اسمز معکوس استفاده می شود. به دلیل این که در روش اسمز معکوس آب با فشار زیادی تصفیه می شود و همه ی آلاینده ها و میکروب ها از بین می رود، فشار زیاد باعث اسیدی تر شدن آب می شود و در نهایت مواد معدنی و مفید آن نیز از بین می رود.


راهنمای خرید تصفیه آب

این آب اسیدی هیچ خاصیتی ندارد. بنابراین با اضافه کردن فیلتر قلیایی مواد معدنی مثل کلسیم و پتاسیم و ... به آب اضافه می شود و خاصیت آنتی اکسیدانی نیز به آن می دهد. در واقع فیلتر قلیایی با افزایش PH آب ، از اسید موجود در آن می کاهد و آن را یونیزه یا قلیایی می کند. آب قلیایی به پاکسازی کلیه ها و دستگاه گوارش کمک می کند، میزان کلسیم بدن را افزایش می دهد، پوست را شاداب و سر زنده می کند، از پیری زودرس جلوگیری می کند، باعث دفع آلاینده های اسیدی در بدن می شود، سوزش معده را کم می کند، متابولیسم بدن را افزایش می دهد و ... .

اولترا فیلتراسیون:

اولترا فیلتراسیون یا فرا پالایش روشی است که در آن مواد جامد از آب جدا می شود. این روش مشابه اسمز معکوس است اما تفاوتش در فیلتر ممبران آن است. در این روش از فشار هیدرواستاتیکی آب استفاده می شود و درون دستگاه پمپی وجود ندارد. در واقع با چند فیلتر پشت سر هم تصفیه آب انجام می شود. باکتری ها، ویروس ها پاتوژن ها در این روش از بین می روند و بهترین روش برای جذب رسوبات آب می باشد. اما در از بین بردن برخی از باکتری ها و قارچ ها و یون های مضر مانند اسمز معکوس عمل نمی کند و قدرت کمتری دارد. این دستگاه ها چون نیازی به برق ندارند بنابراین ارزان تر از سایر مدل ها هستند و فیلتر های آن نیز در دسترس تر می باشد. در دستگاه های اولترا فیلتراسیون به دلیل ای که مخزنی برای نگهداری آب وجود ندارد، در لحظه ی نیاز آب تصفیه می شود و زمان زیادی را نمی گیرد.

مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب به صورت اینترنتی نیز توسط برخی از فروشندگان از جمله راد گستر نوین انجام می شود. بسیاری از شرکت های فروش دستگاه تصفیه آب خانگی دارای سایت می باشند. شما با مراجعه به سایت آن ها می توانید لیستی از محصولات عرضه شده توسط شرکت را مشاده نمایید و جزییات و قیمت و راهنمای آن نیز بر روی سایت قابل مشاهده می باشد.


مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب

شما با مشاوره خرید آب تصفیه کن بهتر می توانید در انتخاب دستگاه خود تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که به نمایندگی معتبر مراجعه نمایید و به مارک دستگاه و معتبر بودن آن دقت نمایید. کالایی را خریداری نمایید که از طرف نمایندگی گارانتی و ضمانت شود و هم چنین خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه دهد تا اگر زمانی دستگاه دچار مشکل شد به راحتی بتوانند آن را حل کنند.

با توجه به نیازتان دستگاه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ابتدا نوع آب و آلودگی های منطقه ی خود را بشناسید به خصوص اگر دارای آب سختی هستید حتما دستگاه های اسمز معکوس را تهیه کنید. دستگاه تصفیه آب در مدل های زیر سینکی، پارچی، کیسی، سر شیری و... تولید می‌شود.

دو مدل کیسی و زیر سینکی تا حدود زیادی عملکرد مشابه به همدیگر دارند با این تفاوت که مدل کیسی بر روی سینک نصب می‌شود و در معرض دید است و مدل زیر سینکی در زیر سینک وصل می‌شود . شما باید انتخاب کنید کدام گزینه برای فضا و مکان شما و یا بودجه‌ی شما مناسب‌تر است. به اصل و اورجینال بودن دستگاه دقت کنید. تمامی قطعات آن باید دارای یک برند یکسان باشند. یک دستگاه اصل تایوان استاندارد های جهانی را بر روی بسته بندی خود دارد. این تاییدیه ها عبارتند از FDA,CE,NSF,QW . حتما به این استاندارد های دستگاه توجه نمایید.

با گرفتن مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب اصل، خیالتان از آبی که می نوشید راحت خواهد بود و همواره آبی سالم و بهداشتی در اختیارتان قرار می گیرد.

► افق کوروش؛ "رتبه اول" از نظر شاخص فروش در گروه فروشگاه ها
شفافیت و نظارت؛ ویژگی های اصلی فروشگاه های زنجیره ای ◄

مطالب مرتبط
بنر