آغاز جشنواره رمضان فروشگاه آنلاین اوبو

پنجشنبه ، 9 ارديبهشت 1400 ، 09:54

با پیشرفت تکنولوژی و همینطور بیشتر شدن مشغله‌های زندگی روزمره، روز به روز به تعداد فروشگاه‌های آنلاین افزوده شده است. علاوه بر این با شروع همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم سرتاسر دنیا نیز نقش این فروشگاه‌های آنلاین پررنگ‌تر از قبل شده است. به طوری که در حال حاضر بسیاری از افراد علاوه بر اقلام مصرفی روزانه، بسیاری از اقلام اساسی مانند محصولات دیجیتالی را نیز به راحتی از طریق این فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند. در واقع با این کار می‌توان به راحت‌ترین شکل ممکن کالاهای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل گرفته و در اختیار داشت.

یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر در زمینۀ فروش آنلاین محصولات دیجیتالی که با پشتیبانی شرکت شناخته شدۀ مدیا پردازش فعالیت خود را آغاز کرده است، "فروشگاه آنلاین اوبو" است. فروشگاه OBBO به طور ویژه در حیطۀ فروش آنلاین انواع محصولات دیجیتالی از برندهای معتبر دنیا مشغول به ارائۀ خدمات به کاربران است. این محصولات شامل موبایل، لپ تاپ، تبلت و اولترا بوک و انواع گجت های هوشمند می‌شود. در ادامه علاوه بر معرفی جشنواره‌های ویژه ماه رمضان و سایر پیشنهادات شگفت انگیز فروشگاه آنلاین اوبو، دربارۀ تاریخچۀ شرکت مدیا پردازش نیز توضیحاتی خواهیم داد. با ما همراه باشید و از فرصت‌های ویژه‌ای که برای خریدی مقرون به صرفه و همینطور شانس دریافت انواع جوایز در اختیارتان قرار گرفته است، استفاده کنید.

جشنواره‌های ویژه فروشگاه آنلاین اوبو

شرکت اوبو (OBBO)، علاوه بر تخفیف‌های ویژه‌ای که در بازه‌های زمانی مختلف برای بعضی از محصولات خود در نظر می‌گیرد، هر چند وقت یک بار و در مناسبت‌های مختلف، جشنواره‌ها و کمپین‌های متعددی را راه‌ اندازی می‌کند تا به این بهانه هدایای متنوعی را به همراهان گرامی خود تقدیم کند. در ادامه به جشنواره‌هایی که در حال حاضر به مناسبت ماه مبارک رمضان طراحی شده و شرکت در آنها برای مخاطبان عزیز فراهم است، اشاره می کنیم.

جشنوارۀ رمضان

جشنوارۀ رمضان در فروشگاه آنلاین اوبو به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده است که تا آخر ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت. این جشنواره شامل سه بخش است که در هر یک از آنها جوایز متفاوتی به برندگان اهدا خواهد شد. در ادامه به معرفی هر یک از سه بخش جشنوارۀ رمضان می‌پردازیم.

1/ اهدای جایزۀ نقدی به خریداران ماه مبارک رمضان

یکی از جوایز جشنوارۀ رمضان، به خریدارانی که در این ماه اقدام به خرید از وب سایت فروشگاه اوبو می‌کنند تعلق می‌گیرد. به این صورت که هر روز از بین این خریداران، به قید قرعه به یک نفر مبلغ یک میلیون تومان هدیه نقدی تقدیم می‌شود.

2/ اهداف جایزه به خریداران در چهارشنبۀ هر هفته

در این بخش جشنوارۀ ماه مبارک رمضان، در چهارشنبۀ هر هفتۀ این ماه، مجدداً از بین خریداران وب سایت اوبو به قید قرعه به یک نفر یک پلاک طلا با اسم دلخواه سفارشی فرد برنده شده، اهدا می‌شود.

3/ اهداف جایزه در روز عید سعید فطر

بخش سوم جشنواره ماه رمضان نیز در روز عید سعید فطر انجام می‌گیرد. این بخش از جشنواره نیز به این صورت خواهد بود که در روز عید فطر از بین اسامی تمام خریدارانی که در طول ماه مبارک رمضان از فروشگاه آنلاین اوبو اقدام به خرید محصول دلخواه خود کرده‌اند، به قید قرعه به یک نفر یک گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 (Xiaomi Poco X3) هدیه داده می‌شود.

جشنوارۀ پنالتی جام رمضان

جشنوارۀ پنالتی جام رمضان متعلق به تمام کاربران وب سایت اوبو است. بنابراین تمام کاربرانی که اقدام به خرید از این وب سایت کرده باشند و همینطور تمام کاربرانی که تا به حال هیچ خریدی از این فروشگاه نداشته‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنند.

در جشنوارۀ پنالتی جام رمضان کافیست کاربران وارد وب سایت فروشگاه آنلاین اوبو شده، در بازی جام رمضان شرکت کرده و پنالتی بزنند. سپس کاربرانی که بیشترین امتیاز را از این بازی کسب کنند وارد قرعه کشی شده و از بین این اسامی، به قید قرعه یک دستگاه کنسول بازی PS5 هدیه می‌شود


شما دوستان گرامی می‌توانید همین حالا وارد وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاه آنلاین اوبو شده و علاوه بر مشاهدۀ انواع محصولات دیجیتالی، در جشنواره‌های جذاب اوبو نیز شرکت کنید. همچنین می‌توانید اوبو را در اینستاگرام دنبال کنید تا در کمترین زمان ممکن از جشنواره‌های پیش رو نیز مطلع شوید.

امیدواریم ضمن اینکه از خرید از فروشگاه آنلاین اوبو راضی هستید، جزو برندگان خوش شانس جشنواره‌های این سایت نیز باشید... شما با خرید از سایت اوبو و ثبت IMEI موبایل خود، در قرعه کشی ماهانه اوبو شرکت داده می‌شوید که جایزه ویژه آن، یک دستگاه گوشی آیفون است! پیشنهاد می‌کنیم همین حالا شانس خود را امتحان کنید!

شرکت مدیا پردازش

شاید پیش از این نیز نام شرکت مدیا پردازش را به عنوان وارد کنندۀ کالا در فرآیند خرید انواع محصولات دیجیتالی شنیده باشید. شرکت مدیا پردازش فعالیت خود را از سال 1389 در حوزۀ ICT با تکیه بر تجربۀ 15 سالۀ هیئت مدیرۀ آن آغاز کرده است. این شرکت تمرکز خود را بر واردات محصولات دیجیتالی نظیر موبایل، لپ تاپ، ساعت‌های هوشمند و ... که متعلق به معتبرترین برندهای دنیا هستند گذاشته است.

از ابتدا از دغدغه‌های این مجموعه، واردات طیف وسیعی از کالاهای دیجیتالی به صورت قانونی و با بهترین قیمت ممکن بوده است تا کاربران بتوانند محصولات دیجیتالی مد نظر خود را به صورت مجاز و مطمئن تهیه کنند. علاوه بر این از آنجایی که مدیا پردازش از معتبر و استاندارد بودن کالاهای وارداتی خود اطمینان دارد، محصولات ارائه شدۀ خود را با گارانتی به سایر فروشنده‌های محصولات دیجیتالی ارائه می‌دهد. (لازم به ذکر است که اگر جزو علاقه‌مندان به همکاری با مجموعۀ مدیا پردازش هستید، می‌توانید شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات این شرکت را در وب سایت مدیا پردازش مشاهده نمایید).

به مرور زمان این شرکت مدیا پردازش تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های قانونی محصولات دیجیتالی شد. به طوری این شرکت که در حال حاضر سهم بسیار زیادی در واردات کالاهای دیجیتال دارد. علاوه بر این برای 2 سال متوالی نیز از جانب گمرک ایران به عنوان بزرگ‌ترین وارد کنندۀ رسمی گوشی هوشمند شناخته شده است.

پیش از این شرکت مدیا پردازش کالاهای وارداتی را به سایر مراکز پخش و فروشنده‌ها به فروش می‌رساند و اقدام به فروش محصولات خود به مصرف کننده به صورت مستقیم نکرده بود. اما با وسیع‌ترشدن گسترۀ فعالیت مدیا پردازش، این شرکت تصمیم گرفت که بستر امن و مطمئن فروش خرد خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد تا مصرف کنندگان گرامی بتوانند محصولات وارد شدۀ مدیا پردازش را مستقیماً از فروشگاه آنلاین متعلق به خود شرکت تهیه کنند. به همین منظور مدیا پردازش «فروشگاه انلاین اوبو» را راه اندازی کرد تا ارتباط مستقیم‌تر و بدون واسطه‌ای با خریداران خود داشته باشد. در ادامۀ دربارۀ فروشگاه آنلاین اوبو و نحوۀ فعالیت آن بیشتر صحبت می کنیم.

فروشگاه آنلاین اوبو

فروشگاه آنلاین اوبو که فعالیت خود را از یکم بهمن ماه سال 99 آغاز کرده است، واسطی آنلاین بین شرکت مدیا پردازش و مصرف کننده است. شرکت مدیا پردازش همان دقت و حساسیت‌هایی که همیشه به عنوان وارد کننده بر محصولات و خدمات خود داشته است را هم اکنون برای این فروشگاه آنلاین نیز صرف می‌کند. بنابراین علاقه‌مندان به خرید اینترنتی محصولات دیجیتالی، می‌توانند با خیالی آسوده و مطمئن به خرید اینترنتی هر چه راحت‌تر و مطمئن‌تر محصولات دیجیتالی استاندارد از طریق فروشگاه اوبو بپردازند.

فروشگاه آنلاین اوبو همواره تلاش می‌کند که تمام امکانات و قابلیت‌های لازم برای یک خرید راحت و مطمئن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله امکاناتی که این فروشگاه برای خریداران گرامی فراهم کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• معرفی و بررسی مشخصات انواع محصولات دیجیتالی

• ایجاد بستری مطمئن و راحت برای خرید انواع کالاهای دیجیتالی

• فروش آنلاین طیف متنوعی از محصولات دیجیتالی نظیر موبایل، تبلت، کتابخوان، لپ تاپ، ساعت و گجت هوشمند، لوازم جانبی و اکسسوری و ...

• فروش آنلاین محصولات دیجیتالی متعلق به برندهای معتبر دنیا همچون اپل، سامسونگ، نوکیا، شیائومی، ال جی، هواوی و ...

• فروش آنلاین محصولات دیجیتالی مجاز و معتبر (که امکان رهیابی اصالت کالای خریداری شده در سامانه رهگیری کالای واردراتی گمرک ایران وجود دارد. این امر باعث جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات ناشی از خرید کالاهای قاچاق می‌شود)

• ارائۀ خدمات از طریق بسترهای وب سایت و اپلیکیشن (به این منظور که کاربران بتوانند از بستری که در کار با آن راحت‌تر هستند اقدام به بررسی محصولات و خرید آنها نمایند)

بنابراین شما کاربران گرامی، می‌توانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاه آنلاین اوبو، به کمک فیلترها و امکانات جست و جو، محصول مد نظر خود را پیدا کرده و بعد از مشاهدۀ مشخصات فنی، برای خرید اینترنتی آن محصول اقدام نمایید.

علاوه بر این اگر خود شما جزو فروشندگان کالاهای دیجیتال هستید و مایلید محصولات خود را از فروشگاه آنلاین اوبو به صورت عمده تهیه کنید، لازم است اشاره کنیم که این امکان به زودی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در واقع با این امکان می‌توانید جزو فروشندگان محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اوبو شوید. اخبار مربوط به این بخش را می‌توانید از سایت www.obbo.ir دنبال کنید.

علاوه بر این لازم است اشاره کنیم که در صورتی که هرگونه سؤال یا ابهام پیرامون فرآیند خرید انواع محصولات دیجیتالی از فروشگاه اوبو دارید، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن‌ 42773000-021 در ساعات اداری و در روزهای کاری، پرسش‌های خود را با این مجموعه در میان بگذارید. همچنین برای هماهنگی های بیشتر می‌توانید با آقای وحید دادپور، مدیر اجرایی شرکت OBBO، ارتباط برقرار کنید. از همراهی و اعتماد شما دوستان گرامی سپاسگزاریم.

► مُسکن موقت برای کاهش درد مزمن قیمت سرسام آور مسکن
مزیت استفاده از شیشه در ساختمان ◄

مطالب مرتبط
بنر