هشتاد و شش سال گذشت ...

پنجشنبه ، 15 ارديبهشت 1390 ، 14:24

بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی ، امسال هشتاد و هفتمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، در حالی بانک سپه تبلیغات وسیعی را برای هشتاد و هفتمین سال تاسیس خود تدارک دیده است که سوالات زیادی پیرامون عملکرد این بانک به عنوان نخستین بانک ایرانی وجود دارد.

 

 

1- بانک سپه که نهمین دهه از فعالیت خود را پشت سر می گذارد چه خدمات ویژه ی به عنوان نخستین بانک ایرانی به مشتریان خود عرضه ی کند ؟

2- خدمات الکترونیکی بانک سپه به چه صورت انجام می شود ، آیا مشتریان نخستین بانک ایرانی از خدمات الکترونیکی این بانک رضایت دارند ؟

3- بانک سپه غیر از نخسین بانک بودن - که آن هم چندان مزیتی به حساب نمی آید - چه مزیتی نسبت به سایر بانک های کشور ، مخصوصا بانک هایی که دارای سابقه ی کمتری هستند ، دارد ؟

4- آیا بهتر نیست پرسابقه ترین بانک کشور با 9 دهه فعالیت ، مسائل مهمتر و مزایای کاربردی تری را موضوع بهره ی تبلیغاتی خود قرار دهد ؟

5- نه 87 سال بلکه 870 سال فعالیت هم چندان نمی تواند مشتری امروزی بانک ها را اقناع کند ، آنچه که در بازار رقابتی بانک ها امروز مطرح است ، کیفیت خدمات و سرویس دهی به بهترین شکل به مشتریان است.

 

امیدواریم مسئولان بانک سپه ، در هشتاد و هفتمین سال فعالیتشان علاوه بر بررسی موارد فوق نسبت به نحوه ی فعالیت و خدمات در ادامه ی مسیر پاسخگو باشند.

 

 

► شناسایی باند فساد مالی در بانک مرکزی
استخدام کادر اداری ◄

مطالب مرتبط
بنر