مجلل ترین قطارهای دنیا + عکس های جالب

دوشنبه ، 20 تیر 1390 ، 15:45

تصور بسیاری از ما ایرانی ها از قطار یک وسیله نقلیه اعصاب خورد کن است که اتلاف وقت یکی از ویژگی های بازر آن است. البته این دلیل نمی شود که به راحتی تکان های شدید و جای کم این مطمئن ترین وسیله نقلیه فعلی را فراموش کنیم.

به گزارش بانکی دات آی آر، اینکه قطارهای ما مشکل دارند یا قطارهای بقیه دنیا! چندان مهم نیست، مهم این است که قطارهایی در دنیا وجود دارد که سفر با آنها نه تنها عذاب آور نیست بلکه لذت بخش نیز هست.

با مجلل ترین قطارهای دنیا آشنا شوید:

1.    گلاسیر اکسپرس

 

مسافران این قطار که مسیر 80 مایلی کوههای آلپ سوئیس را طی می کنند، در سفر 8 ساعته خود از روی 291 پل و داخل 91 تونل عبور می کنند.

برای خرید بلیط این قطار باید 120 دلار کنار بگذارید.

 

2.    افتخار آفریقا

 

افتخار آفریقا، قطاری که به باور برخی لوکس ترین قطار جهان است، مسافران را بین کیپ تاون و دارالسلام جا به جا می کند. این سفر 14 روزه، 9 هزار دلار خرج برمی دارد.

 

3.    رویال اسکاتزمن

 

سفر چهار روزه با این قطار اسکاتلندی بیشتر از هر قطار دیگری خرج دارد و هزینه اش معادل 6620 دلار است. این قطار در داخل اسکاتلند استفاده می شود و در چندین ایستگاه توقف می کند.

 

4.    قصری روی چهار چرخ

 

این نام یکی از مجلل ترین قطارهای دنیاست که در داخل هند مورد استفاده قرار می گیرد. اتاق های لوکس و شیک این قطار شما را وسوسه می کند تا دست کم یکبار با آن سفر کنید.

 

 

 

5.    خط آهن فلام

 

این قطار روی یکی از پرشیب ترین ریل های دنیا حرکت می کند و از کنار آبشارها و دره ها عبور می کند. به نظر می رسد هزینه کردن 56 دلار برای سفر با این قطار نروژی ارزشش را داشته باشد.

 

6.    ونیز سیمپلون اورین اکسپرس

 

این قطار حلقه اتصال لندن، ونیز، رم و پراگ به یکدیگر است.  هزینه این سفر 6 روز و 5 شبه با مناظر زیبا و سرو هر سه وعده غذایی از 5656 دلار شروع می شود.

 

7.    خط آهن ترانس سیبری

 

این قطار که مسکو را به پکن وصل می کند، تجربه ای فراموش نشدنی را برای مسافرانش رقم می زند. خرج این سفر طولانی که 19 روز به طول می انجامد، بین 500 تا 1000 دلار است.

 

8.    هیرام بینگام

 

این قطار که در پرو مسافر جا به جا می کند، هم یکی دیگر از لوکس های دنیای قطارهاست که سفر با آن 588 دلار هزینه دارد. مسافران این قطار از سرو هر سه وعده غذایی و دیدن مناظر زیبا لذت می برند.

 

 

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

=================

► سامسونگ
دعوت به همكاري یك شركت معتبر تولیدی واقع در شهرك صنعتی اشتهارد ◄

مطالب مرتبط
بنر