گزارش تصویری/ بزرگترین آگهی های تبلیغاتی دنیا

يكشنبه ، 15 آبان 1390 ، 08:45

آگهی و تبلیغات دیرزمانی است که به عنوان مهمترین سلاح شرکت ها و سازمان ها برای اطلاع رسانی درباره کالاها و خدماتشان به کار می رود.

به گزارش بانکی دات آی آر، در این میان آگهی های در جذب مشتری موفق تر عمل می کنند که ابتکار عمل و خلاقیت بیشتری در آنها به کار رفته باشد.

در این گزارش با بزرگترین آگهی های تبلیغاتی آشنا می شوید، آگهی هایی که حتی اگر بخواهید هم نمی توانید آنها را نبینید!

1.نوکیا

نوکیا برای اینکه هرچه بیشتر توجه مخاطبان را به محصولاتش جلب کند، نام خود را در کنار بزرگترین تابلوی راهنمای دنیا در نزدیکی پل لندن با ارتفاع 50 متر از سطح زمین قرار داده است. این تابلو راهنما به مردم کمک می کند تا به محل مورد نظرشان برسند؛ ضمن اینکه نوکیا را هم به یاد آنها می آورد.

2. بزرگترین بیلبورد، شهر دوبی

بزرگترین بیلبورد روی زمین که از مواد بازیافتی تهیه شده در شهر دوبی قرار دارد. این بیلبورد عظیم الجثه که 3/2 میلیون دلار خرجش شده، در بهار سال میلادی آینده به بهره برداری خواهد رسید. شهر دوبی با این بیلبورد تبلیغاتی می خواهد نام خود را در کتاب رکوردهای جهان گینس ثبت کند.

3. ژیلت

این نقاشی که در بریتانیا کشیده شده، راجر فدرر، قهرمان تنیس دنیا را نشان می دهد که از ریش تراش ژیلت استفاده می کند.

 

4.کوکاکولا

کوکاکولا صاحب بزرگترین لوگوی دنیاست. بیابان های شیلی با نقش لوگوی این کارخانه نوشابه سازی بزرگترین لوگوی جهان را در خود جای داده اند. بلندی این لوگو 50 متر و عرض آن 120 متر است.

5.KFC

اگرچه بزرگترین لوگوی روی زمین نیست، اما با گوگل ارث می توانید آن را ببینید. این لوگو در بیابان و با استفاده از 65 هزار کاشی و در مدت شش روز ساخته شده است.

 

 

6. سوئیس ایر

آگهی تبلیغی شرکت هواپیمایی سوئیس در فرودگاه مونیخ آلمان جزو بزرگترین آگهی های تبلغاتی است که آماده سازی آن 4 ماه به طول انجامید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام مهندسان کامپیوتر و مخابرات در شركت فعال در زمينه تجهيزات اندازه گيري درتهران(تا 16 آذر 90)
صفرهای حساب بانکی اپل بیشتر از پول های دولت آمریکا ◄

مطالب مرتبط
بنر