لو رفت! مشخصات گلکسی اس 4 در توئیتر

سه شنبه ، 15 اسفند 1391 ، 13:35

حتی اگر بر اساس ویدیوی تبلیغی که دیروز منتشر شد، محافظت از اسرار گلکسی اس 4 سامسونگ بر عهده یک نوجوان گذارده شده باشد، باز هم دلیلی وجود ندارد که @evleaks از توییتر نتواند همانند گذشته به برخی اطلاعات مهم دست یافته و عکس و مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ را منتشر کند!

اگر چه عکس منتشر شده، تنها یک طرح سه بعدی است که ابعاد حدودی گلکسی اس چهارم را نشان می دهد، اما مشخصات اعلام شده جذابیت بیشتری به داستان می دهند. نمایشگر Super AMOLED Full HD با اندازه نامعلوم، فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، ۲ گیگابایت رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۲ از جمله این اطلاعات هستند. و این یعنی تایید همان داده هایی که روز گذشته توسط بنچمارک Antutu لو رفته بودند.

عکس دیگری که توسط این اکانت تویتر منتشر شده است، گلکسی اس 4 را در کنار دیگر اعضای خانواده گلکسی اس به نمایش می گذارد. در این عکس می بینید که اس جدید، بزرگترین عضو خانواده از نظر اندازه صفحه نمایشگر خواهد بود. و البته همان طور که تحلیلگر روس گفته بود ، طراحی آن به هیچ وجه شباهتی به گلکسی اس سوم هم ندارد.

 

اسکرول خودکار با حرکت چشم

در این میان، خبر جالب بعدی، نکته ای است که توسط نشریه نیویورک تایمز به عنوان یکی از قابلیت های کلیدی گلکسی اس چهارم منتشر شده. همان طور که می دانید، یکی از امکانات جالب گلکسی اس سوم Smart Stay بود. یعنی اینکه تا زمانی شما به صفحه نمایش گلکسی اس ۳ نگاه کنید، صفحه نمایش روشن باقی مانده و شما به مطالعه و کارتان ادامه می دهید.

اکنون این نشریه به نقل از منابع خود از درون سامسونگ اطلاع می دهد که گلکسی اس چهارم پا را یک گام فراتر نهاده و قرار است با دنبال کردن حرکات چشم به صورت هوشمند و خودکار به اسکرول صفحات بپردازد. یعنی هنگامی در حال مطالعه کتاب یا صفحه وب هستید، همین طور که به پایین صفحه می آیید، صفحه هم حرکت کرده و به سمت پایین اسکرول شود. با این کار دیگر لازم نیست شما برای رفتن به صفحه بعد با دست اسکرول کنید و تنها نگاه کردن به پایین صفحه کافی است.

اکنون تنها ۹ روز دیگر باید دندان روی جگر بگذاریم تا ببینیم چه میزان از این شایعات صحت دارند و سامسونگ چه غافلگیری های دیگری را هم برای مان تدارک دیده است. پیش بینی شما چیست؟

زومیت

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► پرداخت وام ازدواج در بانک گردشگری
هشت قانون برای میلیونر شدن!!! ◄

مطالب مرتبط
بنر