ماجراي گرفتن دست رهنورد توسط موسوي

شنبه ، 9 خرداد 1388 ، 09:01

مرضيه موسوي، خواهر ميرحسين موسوي با اشاره به اينکه برخي رسانه ها گرفتن دست رهنورد توسط موسوي را نوعي نمايش انتخاباتي دانسته اند، گفت: رهنورد به دليل بيماري مجبور شد دست موسوي را بگيرد.

به گزارش ايرنا، مرضيه موسوي روز چهارشنبه در همايش وبلاگ نويسان حامي ميرحسين موسوي در دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران با اشاره به اينکه برخي روزنامه ها خواستند اين عکس را طوري ديگر جلوه دهند، گفت:رهنورد و موسوي دو هفته گذشته در نشستي با اساتيد دانشکده فني دانشگاه تهران حضور يافتند که در اين نشست خانم رهنورد بيمار بود.

وي با اشاره به اينکه رهنورد به رغم بيماري آن روز در مراسم حضور يافت، گفت: آن نشست بسيار پرازدحام بود و خانم رهنورد هم بسيار بيمار بودند،هنگام ترک جلسه رهنورد حالش بد مي شود و درحال افتادن بودند که موسوي دست او را مي گيرد.

خواهر ميرحسين موسوي ، اظهار داشت: اين عکس بلافاصله توسط رسانه ها پخش مي شود و تبليغات وسيعي صورت مي گيرد که اين تبليغات حکايت از نوع رابطه آنان مي کند وعده اي اين عکس را نوعي نمايش انتخاباتي دانستند.

وي گفت: برخي رسانه ها در زير اين عکس نوشته ند که اين يک نمايش روشنفکرانه است ولي بايد بگويم که خانم رهنورد در اين مراسم و در اين عکس حالش مساعد نبود به همين دليل دست ميرحسين را گرفت.

منبع: سایت بازتاب آنلاین

► احمدي نژاد: شايعه سازان و تخريب‌گران را به خوبي مي‌شناسم
نیویورک تایمز: استقبال آذری ها از میرحسین غیرمنتظره بود ◄

مطالب مرتبط
بنر