زمان اعلام نتایج استانداری کرمانشاه سال 91

يكشنبه ، 18 تیر 1391 ، 14:46

 

زمان اعلام نتایج استانداری کرمانشاه سال 91

سرپرست دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه گفت: 260 نفر از 9 هزار ثبت نامی در آزمون استخدام کرمانشاه پذیرش می شوند که نتیجه آزمون تا پایان تیرماه سال جاری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
معارف فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود 9 هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی داوطلب استخدام در دستگاههای دولتی شهرستان های استان در این آزمون شرکت کرده اند در حالی که 260 نفر استخدام می شوند.
وی درادامه بیان داشت: استانداری کرمانشاه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاه های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری از محل مجوز استخدامی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس
جمهور تعداد 260 نفر از افراد واجدین شرایط و دارای مدرک دانشگاهی را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می کند.
وی اداره کل بهزیستی، اداره کل گمرکات، ادره کل راه و شهرسازی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل ثبت احوال، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ثبت اسناد و املاک و استانداری را به عنوان دستگاه هایی نام برد که داوطلبان برای کسب آن به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: 3 برابر ظرفیت خواسته شده در دستگاهها افراد پذیرفته می شوند که در نهایت پس از مصاحبه حضوری مناسب ترین فرد برای شغل مورد نیاز پذیرفته و به کار گمارده می شود.
وی در ادامه گفت: داوطلبین پذیرفته شده در آزمون کتبی و شفایی پس از طی مراحل قانونی بر اساس قانون خدمات کشوری حقوق و دستمزد دریافت می کنند.
گفتنی است، سهمیه استان کرمانشاه برای استخدام 2000 نفر اعلام شده است که آزمون های استخدامی برای جذب نیرو در آینده انجام خواهد شد.

► تغيير زمان برگزاري آزمون استخدامي استان گيلان سال 91
زمان اعلام نتایج آزمون استانداری زنجان سال 91 ◄

مطالب مرتبط
بنر