ارتقاء خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران

چهارشنبه ، 21 اسفند 1398 ، 13:45
در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجه‌های بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از روش‌های غیرحضوری، خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران توسعه‌یافته و آماده بهره مندی مشتریان می‌باشد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، اسماعیل عسگری رئیس اداره‌کل توسعه‌بانکداری‌الکترونیک با اعلام این خبر گفت: مشتریان بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست تلفن‌بانک درشعب و باجه‌های بانکی نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایند.

عسگری تصریح کرد: در این سامانه خدماتی نظیر؛ اطلاع از موجودی حساب و کارت متصل به آن، انتقال وجه عادی بین حساب‌های درون بانکی خود و دیگران و انتقال وجه مستمر، انسداد کارت، دریافت صورتحساب و ارسال دورنگار، دریافت شماره شبا، تغییر رمز تلفن‌بانک، پرداخت قبوض ازطریق حساب و کارت متصل به آن، خرید شارژ از اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل و رایتل و همچنین پرداخت کمک‌های مردمی ارائه می‌شود.

وی افزود: امکان انجام عملیات انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و پرداخت کمک‌های مردمی در این سامانه مختص مشتریان حقیقی بوده و درحال حاضر برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

رئیس اداره‌کل توسعه بانکداری الکترونیک اعلام کرد: سقف انتقال وجه به حساب دیگران در بخش درون بانکی به صورت روزانه 150میلیون ریال تعیین شده و برای انجام آن رمز یکبارمصرف در قالب پیام‌کوتاه به شماره همراه مشتری که در سامانه بانک تعریف شده باشد، ارسال می‌گردد.

عسگری درپایان تأکید کرد: با توجه به تمهیدات گسترده شبکه بانکی کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای هموطنان به شعب و باجه‌ها، توصیه‌ می‌شود مشتریان در شرایط فعلی کشور از اینگونه خدمات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به بانک‌ خودداری نمایند.


► رشد چشمگیر استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران
​تاریخ انقضای سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران بدون حضور مشتری سه ماه تمدید شد ◄

مطالب مرتبط
بنر