ارائه‌ی خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد

دوشنبه ، 22 ارديبهشت 1399 ، 12:14
بانک‌پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ی بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس، بر بستر اینترنت به این گروه از مشتریان کرده‌‌است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری‏ها، شرکت‏های بیمه، فین‌تک‏ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‏های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت‏بانک دریافت کنند.

بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‏های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ی ساعات شبانه‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏سرویسبه‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب‏سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتربه هم‌میهنان هستند.

► تکمیل پازل خدمات الکترونیکی بانک مهرایران باتسهيلات موبايلي
امکان صدور «بیمه کرونا» و «ثبت‌نام سامانه سجام» بر روی اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران فراهم شد. ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط
بنر
بنر
بنر