تمدید اعتبار سپهرکارت‌های نیمه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران تا ١٤٠٠

شنبه ، 25 مرداد 1399 ، 16:10
سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران به مدت یک‌ سال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صاردات ایران، سپهرکارت‌های منقضی شده شش ماه اول سال ٩٩ بانک صادرات ایران با هدف تسهیل دریافت خدمت توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب، به مدت یکسال تا سال ١٤٠٠ تمدید شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تمرکز هر‌چه بیشتر بر خدمات بانکی الکترونیکی و همچنین تسهیل استفاده هموطنان و مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تمدید یک ساله تاریخ سپهرکارت‌های شش ماهه اول سال ٩٩، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه‌ای از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز را از ٣٠ میلیون ریال به ٦٠ میلیون ریال افزایش داد.
همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌ساز‌ها (اپلیکیشن‌های موبایلی خارج از شبکه بانکی که امکان انجام تراکنش‌های پرداخت را فراهم می‌کنند) از جمله اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ»، از ١٠ میلیون ریال به ٣٠ میلیون ریال ارتقاء یافت.
بانک صادرات ایران با بیش از ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢١ میلیون سپهر کارت فعال، حجم وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری را با استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکداری الکترونیک در سراسر کشور به هموطنان ارائه می‌کند.


► لزوم گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در دوران شیوع ویروس کرونا
شخصی‌سازی سرویس‌های بانکی کلید ورود به بانکداری دیجیتال ◄

مطالب مرتبط
بنر