بازتاب خبر همکاری‌های استارتاپ ایرانی در رسانه‌های تخصصی بین‌المللی

دوشنبه ، 11 اسفند 1399 ، 10:36

رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند با هدف هوشمند‌سازی پلیس برای رفع نیازهای فناورانه با استفاده از محصولات تولید داخل توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری روز یکشنبه 19 بهمن ماه برگزار شد. شرکت یوآیدی با پشتوانه اجرای احراز هویت سجام روی اپلیکیشن آپ و ۷۲۴ و احراز هویت سامانه ثنا در قوه قضائیه و با بیش از ۴۰ هزار احراز هویت در روز، با حضور در این مراسم، سرویس احراز هویت دیجیتال خود را برای رفع نیازهای فناورانه پلیس معرفی کرد.

با معرفی این سرویس، تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ارائه سرویس احراز هویت و الگوریتم‌های شناسایی چهره و تشخیص زنده بودن تصویر بین یوآیدی و قرارگاه هوشمندسازی پلیس امضا شد. این خبر بازتاب بسیار زیادی در سایت ها و صفحات خبری داخلی و بین المللی داشت. علاوه بر سایت تخصصی بیومتریک آپدیت، سایت هایی مانند Owler ، digital-adoption-lead ، سایت خبری newsbreak و سایت product-adoption-jobs نیز با انتشار این خبر به بررسی این تفاهم پرداختند.

سایت BiometricUpdate صفحه ای تخصصی است که اخبار فناوری های بیومتریک را با بیش از 1.5 میلیون مخاطب اعم از دولتی، سازمانی و شرکتهای صنعتی در سراسر جهان را پوشش می دهد.

کمپانی  Owlerیکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در ایالات متحده با بیش از 3.5 میلیون کاربر فعال می باشد. در میان این سایتهای عموما خبری، سایت NewsBreak با بیش از 45 میلیون کاربر فعال و 1.5 میلیارد بازدید در ماه، بزرگترین و گسترده ترین صفحه خبری است که خبر تفاهم نامه همکاری این استارتاپ ایرانی با پلیس را پوشش داده است. انتشار خبر امضای تفاهم نامه همکاری بین یک استارتاپ ایرانی با پلیس، به معنای تاثیر بسیار مثبت این خبر در دنیا و توجه جامعه بین الملل به فعالیت های استارتاپ های ایرانی می باشد.

شرکت یوآیدی یک استارتاپ ایرانی است که در حوزه احراز هویت با چهره کاربر با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی فعالیت می کند. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز و کاملا بومی در زمینه احراز هویت، موفقیت های چشمگیری در مدت کوتاه به دست آورده است.

سرویس احراز هویت با ویدیوی سلفی آخرین تکنولوژی احراز هویت و امن ترین روش شناسایی و تایید هویت کاربر می باشد. در این روش کاربر یک ویدیو سلفی زنده از خود می گیرد. سرویس یوآیدی به صورت بلادرنگ (Real Time) زنده بودن این ویدیو را با استفاده از تکنولوژی تشخیص زنده بودن (Liveness Detection) و با دقت بالای 98 درصد بررسی می کند.

در صورت تایید زنده بودن ویدیو، عکسی از چهره کاربر از ویدیو گرفته شده و این عکس با تصویر موجود در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال با هوش مصنوعی و با دقت 99.9 درصد مقایسه می شود. این مقایسه با استفاده از تکنولوژی تطابق تصویر (Face Verification) انجام می پذیرد. در صورت تطابق دو تصویر، هویت کاربر تایید خواهد شد. همه این اتفاقات در پشت زمینه و به صورت بلادرنگ اتفاق می افتد. کاربر فقط کافی است یکی ویدیوی سلفی چند ثانیه ای بگیرد.

► دانلود نرم افزار استعلام چک صیاد
به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد ◄

مطالب مرتبط
بنر