امکان ثبت چک از طریق «همراه‌نوین» فراهم شد

سه شنبه ، 17 فروردين 1400 ، 09:55

قابلیت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک در سامانه صیاد در اپلیکیشن همراه نوین فراهم شد.


به گزارش بانکی به نقل از اقتصادآنلاین ، با اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا از ابتدای سال 1400 صدور چک‌های با ظاهر و مندرجات جدید مستلزم ثبت در سامانه صیاد است. بر این اساس و در راستای تسهیل بهره‌مندی هر چه بیشتر مشتریان ارجمند از خدمات غیرحضوری، قابلیت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک در سامانه صیاد در اپلیکیشن همراه نوین فراهم شد. با عملیاتی شدن این قابلیت کاربران اپلیکیشن همراه نوین می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک، به‌راحتی و با استفاده از گزینه «مدیریت چک» در این برنامه، اطلاعات مربوط به چک خود و یا چک‌های وصولی را ثبت و اطلاعات موردنظر را دریافت کنند.

مشتریان گرامی بانک اقتصادنوین برای استفاده از این قابلیت می‌توانند پس از مراجعه به صفحه ویژه همراه‌نوین در پورتال اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.enbank.ir/mobile این اپلیکیشن را نصب یا به‌روز کرده و علاوه بر بهره‌مندی از این قابلیت، از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار جامع بهره‌مند شوند.


مشتریانی که پیش‌ازاین رمز عبور همراه‌نوین خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند نسبت به دریافت این رمز به‌صورت غیرحضوری از طریق صفحه ثبت‌نام و بازیابی رمز عبور اقدام کنند. همچنین کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه و پاسخگویی به سؤالات احتمالی هم‌وطنان عزیز هستند.


گفتنی است، نرم‌افزار «همراه‌نوین» کامل‌ترین خدمات بانکی مبتنی بر کارت و سپرده را بر تلفن همراه به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند.

► تنوع خدمات غیرحضوری بانک آینده برای مقابله با موج چهارم کرونا
اپلیکیشن جام پرداخت فام؛ نخستین اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی ◄

مطالب مرتبط
بنر