خدمات "همراه شهر" بانک شهر به روزسانی شد

يكشنبه ، 11 مهر 1400 ، 18:39
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان از نرم افزار"همراه شهر"، از به روز رسانی این نرم افزار خبر داد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اعلام این خبر، گفت: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و همچنین تحقق هرچه بیشتر شعار "نوآوری در خدمت" سرویس های جدید و البته کاربردی به "همراه شهر" افزوده شد.

نمازی با اشاره به افزایش روزافزون محبوبیت نرم افزار"همراه شهر" در میان مشتریان،تصریح کرد:"پیاده سازی بلیط امنیتی هنگام انتقال وجه از مبدا سپرده"، "بهینه سازی و بهبود عملکرد نرم افزار"،"رفع مشکل عدم انتقال ساتنا برخی از مشتریان" ،"بهینه سازی سرویس کیف پول" و ... از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این نرم افزار است.

وی ادامه داد: همچنین سرویس های "سجام"،" پیچک" (ثبت چک صیادی)،"گزارش اعتبار سنجی مشتریان" و ... نیز به زودی از سوی این نرم افزار کاربردی ارائه خواهد شد.

نمازی با بیان این که دسترسی به نسخه جدید "همراه شهر" از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، افزود: امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار موجب رضایتمندی بسیار از آن شده است.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با ارائه نسخه جدید نرم افزار ، زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی آن نیز تقویت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به افزایش استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا طی 2 سال اخیر ، تلاش کرده ایم شرایط پایداری سرویس‌ها روز به روز بهبود یابد.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از "همراه شهر" بانک شهر دریافت کنند.


► نسخه جدید موبایلت عرضه شد
بانک ایران‌زمین نمونه موفق بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک ◄

مطالب مرتبط
بنر