با اپلیکیشن این بانک الان خرید کن بعدا پولش رو بده!

سه شنبه ، 26 ارديبهشت 1402 ، 09:30
سال های سال است که در کشوهرای توسعه یافته و حتی در حال توسعه، در جهت رفاه مردم، شیوه " بعدا پرداخت کنید " مرسوم و جا افتاده است.روشی که در شرایط فعلی اقتصادی کشور، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است.این راهکار را اکنون یکی از بانک های بزرگ کشور ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، الان بخر، بعدا بپرداز به نوعی روش نوین‌تر و ساده‌تر پرداخت اقساطی به‌‎شمار می‌رود. روش جدید دسترسی به اعتبار ارزان‌‌قیمت برای مصرف‌کننده است و مکانیسم بسیار ساده‌ای دارد.


در این روش مشتریان می‌توانند به صورت آنی و در لحظه‌ی اقدام به خرید کالا از اعتبار تخصیص داده شده برای خرید از شبکه وسیع شرکای تجاری بانک استفاده کرده و وجه آن را بعدا پرداخت کنند.


نام این شیوه خرید، اعتبار خرید کوتاه‌ مدت ماهانه (BNPL) است که اکنون بانک تجارت در قالب اپلیکیشن در حال ارائه آن به مشتریان است.


این روش نوین پرداختی در کشورهای نوآور به یک روش رایج برای خرید کالا یا خدمات تبدیل شده است و یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت قسطی به‌شمار می‌رود.


بزرگترین مزیت این محصول نداشتن هیچ گونه سود و کارمزد ( در صورت پرداخت به موقع بدهی) است. همچنین برای دریافت این اعتبار نیازی به معرفی ضامن نیست. با استفاده از BNPL کارکنان میتوانند یک ماه از مخارج پیشی بگیرند و قدرت خرید بیشتری داشته باشند.

 

در حال حاضر مشتریان حقیقی که از بسته ارزش کارنو استفاده می کنند پس از اعتبارسنجی، می توانند تا سقف مشخصی از این اعتبار به صورت ماهانه بهره مند شوند. این اعتبار طی یک دوره قرارداد معین و در صورت تسویه به هنگام به صورت ماهانه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.


فرایند درخواست اعتبار خرید ماهانه BNPL بسیار ساده و به صورت غیر حضوری با امضای قرارداد از طریق اپلیکیشن باجت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه «BNPL» بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید اشخاص حقیقی و کارکنان سازمان‌ها کار خود را آغاز کرده است.


نکته بسیار مهم در این شیوه خرید این است که تعریف امضا و دریافت اعتبار به شکل غیرحضوری و در اپلیکیشن باجت تعریف شده است. به این ترتیب امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد و پرداخت مبلغ خرید در پایان ماه برای کاربران فراهم شده است.

► " دسته چک " راحت و بی دردسر از این بانک بگیر!
بزرگترین ریسک مدیریت نشده در فین تک ◄

مطالب مرتبط
بنر