توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی" تجارت‌نو" در طرح “احسان حسینی”

چهارشنبه ، 26 شهریور 1399 ، 10:45
یمه تجارت نو همزمان با فرارسیدن ماه محرم، در مرحله دیگری از کمک مومنانه تحت عنوان “احسان حسینی" دو هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی ارزاق در میان مراکز خیریه، خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ابراهیم غلامی معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو ، با اعلام این خبر گفت: طبق توصیه مقام معظم رهبری مقررشد در این ایام نذورات به صورت ارزاق و مواد خوراکی خشک تهیه شود که با تاکید مدیرعامل بیمه تجارت نو دوهزار و ۵۰۰ بسته اقلام مصرفی مایحتاج روزانه تهیه و در بین مراکز خیریه نگهداری از ایتام،کودکان بی سرپرست و خانواده‌های نیازمند، توزیع شد.

وی با اعلام اینکه ارزش این محموله بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است،افزود: بیمه تجارت نو درایام شیوع ویروس کرونا نیز با پیوستن به رزمایش “همدلی و کمک مومنانه” علاوه بر اقلام بهداشتی،۱۵۰۰ بسته مواد غذایی معادل۲ میلیارد ریال دراختیار مراکز بهداشتی مناطق محروم و نیازمندان قرارداد.

معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت ‌نو یادآورشد: این مجموعه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بودجه قابل توجهی با هدف کمک به هموطنان نیازمند درنظرگرفته که به مرور تخصیص به خانواده های بی بضاعت اختصاص می یابد. همچنین پویش “هرخانه یک حسینیه” نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی با استقبال همکاران اجرا شد.



► بیمه اجباری ۳۰ میلیون خانه/ پرداخت حق بیمه از طریق قبض برق
وجود ۳۲ محصول مختلف بیمه‌ای ◄

مطالب مرتبط
بنر