چگونه آنلاین کارت بیمه ورزشکاری بگیریم؟

چهارشنبه ، 17 شهریور 1400 ، 16:56
چگونه آنلاین کارت بیمه ورزشکاری بگیریم؟از این پس صدور و تمدید کارت بیمه ورزشی به صورت آنلاین و از طریق سامانه جدید فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود.

به گزارش بانکی به نقل از چابک‌آنلاین ورزشکاران، مربیان و داوران می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با دارا بودن کارت بیمه ورزشی علاوه بر دریافت کمک هزینه درمان تا سقف هفت میلیون تومان، از تسهیلات ویژه خدمات مراکز مورد تایید هیات پزشکی ورزشی شهرستان آبادان نیز استفاده کنند.


علی رضایی، سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان اظهار داشت: هزینه دریافت این کارت‌ها ۱۵ هزارتومان و دارای یک سال اعتبار است. در این سامانه دارندگان کارت بیمه با استفاده از کد ملی به سهولت می‌توانند ثبت‌نام و تمدید کارت‌های بیمه ورزشی را انجام دهند و از طریق اینترنت به صورت ۲۴ ساعته به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی دارند.


وی تاکید کرد: تا پیش از این متقاضیان باید به صورت حضوری به هیات پزشکی مراجعه و با ارائه فیش بانکی نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام می کردند.


رضایی توضیح داد: سامانه صدور و پیگیری کارت بیمه به نشانی http://insurance.ifsm.ir است و تلفن گویای 83826-021 مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت سایر پیگیری‌ها در نظر گرفته شده است.


خبرنگار چابک‌آنلاین برای بررسی این مطلب بنا به توضیحات سرپرست اداره ورزش و جوانان وارد سایت فدراسیون پزشکی شده و مراحل دریافت بیمه ورزشکاری را مرحله به مرحله طی کرده است و آن را در غالب ویدیویی برای مخاطبان به تصویر کشیده است.

► بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به ما رسید
کارگران دارای بیمه تامین اجتماعی صاحبخانه می‌شوند ◄

مطالب مرتبط
بنر