آیا دوج کوین صعود خواهد کرد؟

يكشنبه ، 21 شهریور 1400 ، 12:46

پس از سقوط اخیر، دوج کوین در بازار متحمل ضرر شده‌ است اما مشکلات این رمز ارز فقط با سقوط شروع نشد؛ این دارایی دیجیتالی در حال رشد بود و بیشتر ارزش خود را از تبلیغات اطراف خود کسب می‌کرد.


به گزارش بانکی به نقل از بیت کوینیست، این ارزش عمدتا ناشی از شیلینگ شخصیت‌های برجسته‌ای مانند ایلان ماسک است. این امر، سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید را به این رمز ارز وارد کرده‌ است که با رشد بیش از ۲۱ هزار درصدی به ۰.۷۳ دلار رسیده‌ است.


پس از این رشد، سقوط‌های متعددی رخ داد که این رمز ارز را لرزاند. دوج کوین پس از سقوط بازار در ماه مه، تلاش کرد قیمت‌های بالای خود را حفظ کند. در حالی‌که سرمایه‌گذاران دارایی خود را به بهای اندکی فروختند تا کمتر ضرر کنند و همین امر قیمت این دارایی دیجیتالی را کاهش داد و منجر به از دست‌ دادن بیش از ۶۰ درصد ارزش بالای تمام تاریخ خود شد. با ‌این ‌وجود، سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند دوج کوین پتانسیل صعود دارد.


پیش‌بینی‌های پایان سال


کریپتو گادفادر، تحلیلگر رمزنگاری معروف در توییتر اخیرا پیش‌بینی خود در مورد رمزارزهای معروف مانند بیت‌کوین و اتریوم تا توکن‌های کمتر شناخته‌شده مانند FTT و RAY را اعلام کرد.


این تحلیلگر به ترتیب از بالا، ارزش بیت‌کوین را تا پایان سال ۸۰هزار دلار تعیین، در حالی که اتریوم را ۱۰هزار دلار پیش‌بینی کرد که نشان‌دهنده حداقل ۲۰۰ درصد رشد در رتبه دوم ارزهای دیجیتال با رتبه بالاست. کاردانو (ADA) توسط این تحلیلگر تا پایان سال به‌طور محافظه‌کارانه چهار دلار و BNB بایننس، ۱۲۰۰ دلار پیش‌بینی شد یعنی بیش از ۲۰۰ درصد افزایش.


برای دوج، گادفادر تا پایان سال ۲۰۲۱، ۰.۵۰ دلار تعیین کرد. این پیش‌بینی محافظه‌کارانه‌ای برای  این توکن بود و افزایش ۱۰۰ درصد را به‌همراه داشت. برای توکنی که بسیار مستعد حرکات نامنظم است، این پیش‌بینی بسیار محافظه‌کارانه خواهد بود. پیش‌بینی‌های دیگر شامل SOL با ۶۰۰ دلار، XRP با ۲.۸ دلار، FTT با ۳۰۰ دلار، LINK با ۱۰۰ دلار، SRM با ۱۲۰ دلار و RAY با ۵۰ دلار بود.



بازیابی دوج کوین پس از سقوط ناگهانی


سقوط ناگهانی در ۷ سپتامبر، دوج کوین را با مشکل روبرو کرده‌است. اصلاحات صعودی به همان سرعت رخ داد که سقوط رخ داده بود، اما متاسفانه نه در همان مقیاس سقوط. دوج کوین پیش از این حدود ۰.۳ دلار روند صعودی داشت. سقوط ناگهانی ۱۸ درصدی باعث شده بود که دوج ۰.۲ دلار به سمت پایین حرکت کند و نشان داد که ممکن است به پایین‌ترین سطح خود برسد.


دوج در حال حاضر در حدود ۰.۲۴ دلار معامله می‌شود و آماده می‌شود تا مجددا ارزش ۰.۲۵ دلاری را آزمایش کند. بازآزمایی بعدی به احتمال زیاد این آلت کوین را به سمت افزایش مجدد، نزدیک به بازپس گیری ۰.۳ دلار سوق می‌دهد.

► رمزارز فیسبوک در تلاش برای عبور از سد واشنگتن!
مقام بانکی: بانک مرکزی ایران در حال راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی است ◄

مطالب مرتبط
بنر