پیش‌ بینی بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری

شنبه ، 20 فروردين 1401 ، 12:47

روز گذشته بیت‌ کوین محدوده حمایتی ۴۵ هزار دلار را از دست داد و تا ۴۳ هزار دلار ریزش کرد، اما یک تحلیلگر معروف عقیده دارد بیت‌کوین پایان این ماه ۵۰ هزار دلاری می‌شود.


بیت‌کوین محدوده ۴۵ هزار دلار را که زحمت زیادی برای به دست آوردنش کشیده بود را از دست داد. ریزش تا ۴۳ هزار دلار هم ادامه داشت، اما به نظر می‌رسد امروز شرایط بازار بهتر باشد. ارزش بازار در آستانه ۲۰۰۰ میلیارد دلار است.


بیت‌کوین بالاخره صعود می‌کند، اما مهم زمان صعود است. برخی با نگاه خوش‌بینانه‌ای عقیده دارند ارزش بیت‌کوین تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار دلار هم می‌رسد، اما برخی مانند پیتر برنت، معامله‌گر کهنه‌کار ادعا می‌کنند انفجار بعدی بیت‌کوین تا ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد. حالا مسئله این است امسال یا سال ۲۰۲۴؟


پیش‌بینی یک ماهه قیمت بیت‌کوین

یک معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال عقیده دارد که آوریل ماه بسیار مهمی برای حرکت قیمت بیت‌کوین خواهد بود.


این تحلیلگر با نام مستعار Dave the Wave به ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: معیارهای واگرایی در میانگین متحرک هفتگی و ماهانه اندیکاتور مکدی رو به پایین است. اندیکاتور مکدی در نمودار ماهانه و هفتگی روند قیمتی را در بلندمدت نشان می‌دهد.


«آوریل یک ماه حیاتی خواهد بود. کندل ماهانه سبز می‌شود؟»


بیت‌کوین به دلیل احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در جلسه ماهانه آوریل بیش از چهار درصد در ۲۴ ساعت گذشته ریزش کرد. این ارز دیجیتال حمایت محدوده ۴۵ هزار دلار از دست داد که حالا به یک مقاومت تبدیل شده است.  حمایت دیگر بیت‌کوین در محدوده ۴۰ هزار تا ۴۲ هزار دلار قرار دارد.


Dave the Wave پیش‌بینی‌های خود را در رابطه با بیت‌کوین به‌روزرسانی کرد و گفت: گرچه چیز زیادی از آینده بازار مشخص نیست، اما من عقیده دارم بازار در پایان این ماه و شروع ماه جدید تا ۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.

► سهل‌انگاری، عامل سرقت 800 میلیون ریالی ارز دیجیتال شد
کلاهبردار معاملات رمز ارز دیجیتال در تلگرام دستگیر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر