دوج کوین در آستانه یک جهش قریب‌الوقوع!

چهارشنبه ، 26 مرداد 1401 ، 15:45
بر اساس تحلیل تکنیکالی که پلتفرم معاملاتی Bitpanda Pro به اشتراک گذاشته، ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) ممکن است در آستانه یک جهش قریب‌الوقوع باشد. شکست در بالای خط روند نزولی نشان می‌دهد که تقاضای خریداران برای این میم کوین، رو به افزایش است.

دوج کوین با بیش از ۱۱ درصد افزایش یکی بهترین عملکردها را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر دنیا در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. این ارز دیجیتال در صرافی بایننس به بالاترین سطح روزانه یعنی ۰٫۰۸۹ دلار رسیده که از اوایل ژوئن بی‌سابقه است.

دوج کوین که در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک تقلید طنزآمیز از بیت کوین راه‌اندازی شد، سال گذشته رشد چشم‌گیری را تجربه کرد، اما سقوط آن در مقایسه با دیگر آلت کوین‌ها شدیدتر بود. کسانی که این میم کوین را در دوران اوج آن خریداری کرده بودند، حدود ۸۸ درصد ضرر کرده‌اند.

اگرچه اشتیاق به دوج کوین با اوجی که در سال ۲۰۲۱ تجربه کرده بود، فاصله زیادی دارد، اما افزایش ارزش اخیر آن که در طول دو هفته توانسته به ۳۶ درصد برسد، نشانه‌ای از احیای مجدد این دارایی است.

همزمان که به نظر می‌رسد فصل جدیدی در داستان میم کوین‌ها آغاز شده، رقابت بین دوج کوین و شیبا اینو (SHIB) نیز شدت گرفته است. این دو دارایی، از نظر ارزش بازار در حال حاضر به ترتیب در جایگاه ۱۰ و ۱۲ در Coinmarketcap قرار گرفته‌اند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که شیبا اینو توانسته از لحاظ تعداد دنبال‌کنندگان توییتر از دوج کوین پیشی بگیرد.

► عاقبت شیاد ارز دیجیتال
چرا طرفداران شیبا قصد فروش ندارند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر