خالی شدن کیف پول دیجیتال توسط دوست شاکی

سه شنبه ، 23 آذر 1400 ، 18:26
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی شخصی که با تغییر رمز کیف پول دیجیتال دوست خود اقدام به خالی کردن کیف و فروش ارزهای دیجیتال وی کرده بود، خبر داد.


پايگاه اطلاع‌رسانی پليس ‌فتا: سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: در پي مراجعه شاکی به پلیس فتا و اعلام اینکه شخصی با تغییر رمز عبور کیف دیجیتالش اقدام به انتقال و فروش ارزهای موجود در کیف وی را کرده، خواستار رسیدگی و کشف موضوع شد.


وی ادامه داد: افسران سایبری پلیس فتا با بررسي‌هاي اوليه و انجام اقدامات تخصصي پی بردند که متهم پس از تغییر رمز کیف پول دیجیتال اقدام به انتقال ارزها بین چندین کیف پول کرده و در نهایت مبلغی بیش از صد و چهل میلیون تومان را برداشت کرده‌ است. 


سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: پس از تجميع اطلاعات به دست آمده و انجام اقدامات فنی در نهایت متهم پرونده که دوست شاکی بود شناسایی و ضمن هماهنگي با مقام قضايي به پليس فتا دعوت و ضمن تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گرفت.


 این مقام انتظامي در پایان گفت: کاربران حوزه ارز دیجیتال دقت نمایند که برای فعالیت در این زمینه به هیچ وجه به کسی اعتماد نکرده و اطلاعات خصوصی خود را نیز در اختیار کسی قرار ندهند، کاربران فضای مجازی می توانند گزارشات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره 096380 اعلام نمایند.

► اعتماد بی‌جا، عامل برداشت غیرمجاز
کودکان سایبری هدف بدافزار جدید در بازی‌های موبایلی ◄

مطالب مرتبط
بنر