راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

پنجشنبه ، 30 تیر 1401 ، 18:19
رپرست پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری جهت رسیدگی به تخلفات حوزه سایبری در 24 ساعت شبانه روز خبر داد.


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید مهدی عمران فر، سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این خبر اظهار داشت: با توجه به پیشرفت علم در حوزه ارتباطات و اینترنت، توجه به امنیت این بستر بسیار حائز اهیمت بوده و به منظور رفاه حال شهروندان، این پلیس اقدام به راه اندازی مرکز فوریت های سایبری نموده که به صورت تخصصی به تخلفات این حوزه در 24 ساعت شبانه روز رسیدگی می‌کند.


این مقام مسئول گفت: یکی از عمده مشکلات شهروندان در فضای مجازی سوء استفاده از کارت‌های بانکی آن‌ها از سوی مجرمان سایبری ست که با راه اندازی این مرکز مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز این گونه موارد را به مرکز فوریت‌های سایبری گزارش داده تا مورد پیگیری قرار گیرد.


وی افزود: شهروندان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ با مرکز فوریت‌های سایبری استان در ارتباط باشند و پاسخ سوالات خود در حوزه فضای مجازی و جرایم سایبری را از کارشناسان پلیس فتا استان دریافت و شکایات خود را پیگیری نمایند.


سرهنگ عمران فر بیان داشت : امیدواریم با راه اندازی این مرکز و دسترسی آسان مردم به کارشناسان پلیس فتا، رسیدگی به تخلفات سایبری به صورت آنلاین و به لحظه صورت گرفته و از بروز تخلف‌هایی نظیر سواستفاده از کارت‌های بانکی و برداشت غیرقانونی از حساب شهروندان جلوگیری شود.


► دستگیری پزشک قلابی خدمات زیبایی در پاکدشت
چطور اطلاعات سهام عدالت سرقت می‌شوند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر