برداشت غیر مجاز 175000000 میلیون ریالی از کارت بانکی سرقتی

چهارشنبه ، 27 ارديبهشت 1402 ، 10:25
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی که ضمن سرقت کارت بانکی شاکی ،از حساب وی 175000000 میلیون ریال برداشت کرده بود ،خبر داد.


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه واظهار داشت کارت بانکی وی به سرقت وبعد از آن مبلغ 175000000 میلیون ریال برداشت شده است . مراتب  به صورت ویژه در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.


رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان داشت: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی ، مشخص شد گردید که توسط کارت بانکی شاکی بعد از سرقت از طلا فروشی های سطح شهر اقدام به خرید شده است، در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی تصاویر اخذ شد و با اقدامات فنی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد . 


سرهنگ موسوی در ادامه افزود: متهم درتحقیقات اولیه منکر جرم خود شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، اقرار کرد و گفت  کیف مدارک شاکی را به سرقت بردم وبه دلیل اینکه رمز آن روی کارت نوشته شده بود اقدام به برداشت کردم. 


این مقام انتظامی اظهار داشت : شهروندان مراقب کارت های بانکی خود باشند و به هیچ وجه رمز کارت های بانکی خود را روی آن یاداشت ننمایند.


رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خاطر نشان کرد : پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی مراجعه نمایند.

► مشارکت با کلاهبرداران، ناخواسته اما کاملاً مقصر
حافظه مجازی را چگونه در رایانه شخصی خود ایمن کنید؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر