معرفی شبکه تخفیف شرکت پرداخت الکترونیک سامان

يكشنبه ، 13 مرداد 1398 ، 14:38

شبکه تخفیف شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) دارای بیش از 2200 مرکز فروش کالا و خدمات است که با عضویت در این شبکه، می‌توان از خدمات تخفیف 3 الی 50 درصدی این مراکز بهره‌مند شد. خدمات فوق بر اساس تنوع نیازهای اعضاء شبکه شامل نیازهای روزمره، خدمات رفاهی، تفریحی، پزشکی، ورزشی، پوشاک و... انتخاب شده است. عضویت در این شبکه با هر کارت شتابی امکان‌پذیر است.

این سرویس به واسطه موافقت‌نامه‌ای که بین شرکت پرداخت الکترونیک سامان و پذیرندگان وجود دارد، ارائه می‌گردد. در فرآیند خرید، مبلغ تخفیف باتوجه به قرارداد فیمابین، بصورت کامل توسط این سیستم محاسبه و هنگام کشیدن کارت روی کارت‌خوان، از مبلغ اصلی کسر می‌گردد. در خرید تخفیفی، مشتری بایستی اصل مبلغ خرید را بر روی کارت‌خوان وارد کند؛ دستگاه پس از کنترل شماره کارت و درصد تخفیف ثبت شده، به صورت خودکار از مبلغ اصلی وارد شده، درصد تخفیف را کسر و در رسید چاپ می‌کند.

 

نکته مهم:
خدمات تخفیف فقط بر روی کارت‌خوان های شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارائه می‌گردد، لذا تراکنش دارنده کارت جهت دریافت تخفیف، حتماً باید با کارت‌خوان سپ انجام شود.

 



شرایط عضویت دارنده کارت در شبکه تخفیف سپ

عضویت در شبکه تخفیف سپ با پرداخت حق عضویت سالانه از طریق کارت‌های شتابی (سازمانی و انفرادی)

شرکت/ سازمان‌ها می‌توانند با امضاء «موافقت‌نامه عضویت در شبکه تخفیف سپ» کارت‌های شتابی کارکنان خود را عضو شبکه تخفیف سپ نمایند. این خدمات توسط تمامی شعب و نمایندگی‌های سپ در سراسر کشور ارائه می‌شود.
افراد حقیقی نیز می‌توانند از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی واحد توسعه ارزش، از طریق شماره تماس‌های 84345263 - 84345436 - 84345242 برای عضویت در شبکه تخفیف اقدام کنند.
عضویت در شبکه تخفیف سپ از طریق دریافت سپ کارت به صورت سازمانی و بدون پرداخت حق عضویت

شرکت/ سازمان‌ها می‌توانند جهت پرداخت کمک‌های غیر نقدی خود به پرسنل، اقدام به صدور سپ کارت کنند. سپ کارت علاوه‌بر بهره‌مندی از شبکه تخفیف، قابلیت شارژ مجدد با مبالغ مختلف را داراست. این کارت جایگزین مناسبی برای بن‌ها و سبد کالایی است که بسياری از سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها به کارکنان خود ارائه می‌دهند. دارندگان سپ کارت می‌توانند از مراکز تحت قرارداد، فرآیند خرید با تخفيف را انجام دهند.

 

دریافت لیست فروشگاه‌های تخفیفی

اعضاء شبکه تخفیف جهت اطلاع از لیست پذیرندگان ارائه دهنده تخفیف، می‌توانند از روش‌های زیر اقدام کنند:

از طریق سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان به نشانی https://www.sep.ir/searchStore
از طریق اپلیکیشن 724 در بخش­های «سپ کارت»، «724 پلاس» و «پرداخت»، مراکز تخفیفی بر اساس صنف مورد نظر، نام، شهر یا استان قابل جستجو است.
مراجعه به کانال تلگرام باشگاه مشتریان سپ به نشانی https://t.me/sepyar 
یا صفحه باشگاه مشتریان سپ در اینستاگرام https://www.instagram.com/sep.yar
 

 

شرایط عضویت پذیرنده در شبکه تخفیف سپ

فروشگاه‌های حائز شرایط و دارای کارت‌خوان سپ با امضاء «موافقت‌نامه پذیرندگان طرح تخفیف» می‌توانند به دارندگان کارت عضو شبکه تخفیف، خدمات تخفیف ارائه نمایند. در صورت تمایل صاحب فروشگاه، موافقت‌نامه مربوطه از طریق شعب و نمایندگی‌های سپ در سراسر کشور در اختیار پذیرنده قرار خواهد گرفت. تمامی دارندگان فروشگاه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند از خدمات شبکه تخفیف استفاده کنند. مستندات فنی درگاه اینترنتی و خدمات تخفیف از طریق لینک https://www.sep.ir/iemerchantregister  قابل دریافت است.

 

شرایط عمومی پذیرنده تخفیفی

کلیه عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، در صورت دارا بودن شرایط زیر می‌توانند در شبکه تخفیف عضو شوند:

دارا بودن کارت‌خوان پرداخت الکترونیک سامان بعنوان کارت‌خوان اول
ارائه کالا و خدمات با کیفیت مناسب و متمایز با قیمت رقابتی
تعهد به حسن ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب به دارندگان کارت عضو شبکه تخفیف
تمایل به افزایش مشتری
ارائه تخفیف مناسب بر روی کالا و خدمات (تخفیف باید به صورتی لحاظ شود که برای دارندگان کارت، جذابیت لازم جهت مراجعه به پذیرنده را فراهم آورد.)
 

مهمترین مزیت ایجاد شده برای پذیرنده

افزایش فروش
در حال حاضر بیش از 1.200.000 دارنده کارت عضو شبکه تخفیف سپ هستند. سپ با روش‌های متنوع تبلیغاتی، اطلاعات پذیرندگان تخفیفی را به صورت هدفمند به دارندگان کارت اطلاع‌رسانی می‌کند. طبق بررسی انجام شده، عضویت پذیرنده در شبکه تخفیف تأثیر بسزایی در جذب مشتری جدید و همچنین تکرار خرید دارد. در حال حاضر کانال‌های اطلاع رسانی مورد استفاده به شرح زیر است:

 اضافه شدن نام فروشگاه و اطلاعات آن در لیست پذیرندگان تخفیفی در سایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان به نشانی https://www.sep.ir/searchStore (عمومی)
اضافه شدن نام فروشگاه و اطلاعات آن در لیست پذیرندگان تخفیفی در اپلیکیشن 724 بخش سپ کارت، همچنین درج بنرهای تبلیغاتی فروشگاه (عمومی)
تبلیغ پذیرنده تخفیفی در کانال‌های ارتباطی شرکای تجاری سپ. برخی از شرکای تجاری و سازمان‌های طرف قرارداد سپ، دارای کانال‌های اختصاصی هستند که بنا به سیاست‌های خود اقدام به تبلیغ پذیرندگان عضو شبکه تخفیف سپ می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک و شبکه‌های ارتباطی درون سازمانی نمونه‌ای از کانال‌های ارتباطی سازمان‌هاست.
 

ارائه گزارشات تراکنش‌های تخفیفی
شرکت پرداخت الکترونیک سامان به پذیرندگان خود پرتال گزارش‌دهی تراکنش کارت‌خوان‌های منصوبه در فروشگاه را ارائه می‌کند. این پرتال امکان خروجی اکسل از تراکنش‌های فروشگاه به تفکیک ترمینال و نوع تراکنش‌های عادی و تخفیفی را فراهم می‌آورد. درخواست پرتال از طریق نامه و ارسال آن به شعب و نمایندگی‌های سپ در سراسر کشور صورت می‌‍گیرد.

 

جامعه دارندگان کارت شبکه تخفیف
تمامی سازمان‌هایی که برای پرسنل آن‌ها سپ کارت صادر شده است.
برخی از بازنشستگان ارگان‌های دولتی
پرسنل برخی از سازمان‌های طرف قرارداد بیمه سامان
با توجه به اینکه عضویت در شبکه تخفیف با کارت شتابی افراد متقاضی صورت می‌پذیرد، لذا جامعه دارندگان کارت شبکه تخفیف قبل از انجام تراکنش بر روی کارت‌خوان سپ قابل شناسایی نیست.


 سرویس باشگاه مشتریان پذیرندگان
این سرویس به منظور ایجاد باشگاه مشتریان اختصاصی برای فروشگاه‌های معتبر و پر مخاطب در نظر گرفته شده است. این فروشگاه‌ها می‌توانند از بستر فنی ایجاد شده توسط سپ استفاده کرده و نسبت به ایجاد باشگاه مشتریان اختصاصی خود و گروه‌بندی مشتریان بر اساس تعداد خرید، مبلغ خرید و ارائه تخفیف‌های متفاوت اقدام کنند. تمامی شعب و نمایندگی‌های سپ در سراسر کشور، آماده ارائه این سرویس به این دسته از پذیرندگان می‌باشند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات اعضاء باشگاه مشتریان اختصاصی، کاملاً محرمانه تلقی می‌گردد.


► چگونه می‌توان از معتبر بودن صفحه پرداخت مطمئن شد؟
جشنواره عصر جدید به پرداخت ◄

مطالب مرتبط

مسدودسازی درگاه‌های بدون هویت


رییس پلیس فتا با تاکید بر مبارزه با قمار و کشف ۳۹۲ پرونده با گردش مالی بیش از ۹۶ میلیارد تومان از همکاری شرکت شاپرک با دادستانی برای مسدودسازی و از بین بردن درگاه‌های بانکی بدون هویت خبر داد.


رییس پلیس فتا با تاکید بر مبارزه با قمار و کشف ۳۹۲ پرونده با گردش مالی بیش از ۹۶ میلیارد تومان از همکاری شرکت شاپرک با دادستانی برای مسدودسازی و از بین بردن درگاه‌های بانکی بدون هویت خبر داد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سردار وحید مجید با اشاره به اینکه حسب دستور مقام قضائی با متخلفان و سودجویان در فضای مجازی به‌ شدت برخورد می‌شود، اظهارداشت: سایت‌های شرط بندی در هیچ درگاهی به‌ صورت مستقیم فعالیت ندارند، اما این سایت‌ها با استفاده از ترفندهایی از درگاه بانکی سایت‌های دیگر به‌ صورت موقت و در بازه‌های زمانی متفاوت استفاده می‌کنند که این مسئله با همکاری شرکت شاپرک و دادستانی برای از بین رفتن درگاه‌های بدون هویت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پلیس فتا با هماهنگی شرکت شاپرک و دستور مقام قضائی با راه‌اندازی کارگروه مصادیق مجرمانه نسبت به مسدودسازی این درگاه‌ها اقدام می‌کند و مبالغ آنها نیز به منظور تعیین تکلیف توسط مقام قضائی بلوکه می‌شود.

رییس پلیس فتای ناجا درباره وضعیت قمار در قانون، گفت: قمار به هر نوعی جرم محسوب می‌شود و طبق مواد ۷۰۵ الی ۷۱۱ قانون مجازات اسلامی قمارهای اینترنتی نیز جرم است و با مجرمان برابر قانون برخورد می‌شود؛ متاسفانه بسیاری از کاربران با توجه به اینکه می‌دانند دست به اقدامی غیرقانونی زده‌اند، از شکایت صرف نظر کرده و کلاهبرداران نیز از این ویژگی سوء‌استفاده می‌کنند، اما شهروندان در صورت فریب کلاهبرداران باید به پلیس فتا موضوع را اطلاع دهند و سپس به دادگاه جرائم رایانه‌ای برای حصول نتیجه مراجعه کنند.

مجید تصریح کرد: با بانک مرکزی هماهنگی‌های لازم انجام شده تا به شکل ریشه‌ای کنترل وب سایت‌های فیشینگ از جمله سایت‌های شرط‌بندی انجام شود و گردش مالی و پولشویی‌های این سایت‌ها نیز مورد رصد قرار گیرد؛ مقابله هدفمند با قمار اینترنتی نیازمند عزم ملی و فرهنگ سازی است و تمامی نهادها نظیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی، قوه قضائیه، قوه مجریه، پلیس، صدا و سیما و ... باید در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات موجود در این حوزه به‌ صورت مشترک فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون شناسایی پیش دستانه یک‌هزار و چهار فقره تارنمای قمار انجام گرفته که منجر به تشکیل ۳۹۲ فقره پرونده قضائی با گردش مالی بیش از ۹۶ میلیارد تومان و مسدودسازی بیش از  ۹ میلیارد تومان شده است.

رییس پلیس فتا ناجا در ادامه به مهم ترین پرونده‌های این حوزه در سال ۹۸ نظیر شناسایی یکی از متهمان حرفه‌ای در حوزه طراحی و پشتیبانی سایت‌های قمار در خارج از کشور و اخذ اعلان قرمز بین‌المللی و استرداد وی به داخل کشور به همراه دستگیری اعضای دو باند قمار توسط پلیس فتا استان‌های البرز و غرب استان تهران اشاره کرد.

مجید افزود: در مجموع، ۱۵ نفر از اعضای دو باند مورد نظر در استان‌های البرز، مازندران، گیلان، گلستان و آذربایجان شرقی دستگیر و  ۳۵ فقره کارت بانکی به نام افراد غیر از آنها کشف شده است. وی از شهروندان و کاربران خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

بنر
بنر