شخصی سازی محدودیت های برداشت از کارت های بانک پاسارگاد

يكشنبه ، 3 آذر 1398 ، 14:05
در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، مشتریان می توانند با اعمال محدودیت در برداشت از کارت‌های نقدی، ضمن ارتقای سطح امنیت، امکان مدیریت نقدینگی را نیز داشته باشند.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، مشتریان بانک‌ پاسارگاد این امکان را دارند که از طریق منوی کارت (گزینه‌ی خدمات محدودیت‌های کارت)، جهت عملیات انتقال وجه از کارت (از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک)، خرید کالا و برداشت از کارت (از طریق دستگاه‌های خودپرداز)، سقف مبلغ مورد نظر را در چارچوب قوانین بانک‌مرکزی، به صورت روزانه و یا ماهانه تعیین و محدود کنند. به این ترتیب علاوه بر افزایش سطح امنیت در صورت مفقودی کارت‌های نقدی، امکان مدیریت و کنترل برداشت‌های صورت گرفته از کارت، توسط فرد فراهم است. مشتریان می‌توانند از طریق گزینه‌ی نمایش محدودیت‌های کارت نیز، نسبت به رؤیت سقف‌های تعیین شده برای هر یک از کارت‌های خود اقدام کنند.

گفتنی است ورود به سامانه بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد از طریق نام کاربری و رمز عبور که قابل دریافت از کلیه شعبه‌های این بانک است، امکان‌پذیر است. لینک ورود به این سامانه نیز در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir در دسترس است. مشتریان می‌توانند از سایر خدمات ارایه شده در این سامانه در بخش‌های سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و خدمات ارزی نیز بهره مند شوند.

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات هم میهنان عزیز است.


► چرا باید در پرداخت های غیرحضوری، از رمز دوم پویا استفاده کرد؟
انتقال وجه کارت به کارت از طریق اپلیکیشن صاپ ◄

مطالب مرتبط
بنر