بنر

​اهمیت درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

سه شنبه ، 5 فروردين 1399 ، 09:48

بانک صادرات ایران با فراهم کردن امکان ثبت درخواست اینترنتی درگاه‌های پرداخت، دامنه خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیک را گسترده‌تر کرد


به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به نقل از پایگاه خبری عصر بانک، تکمیل فرم درخواست دریافت درگاه پرداخت اینترنتی این بانک علاوه بر مراجعه به شعب، به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی: ipg.bsi.ir امکان‌پذیر است و فعالان اقتصادی و دارندگان شبکه‌های کامل فروش و توزیع در کشور می‌توانند با استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک صادرات ایران، امکانات گسترده‌ای در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

پرداخت اينترنتي نوعي پرداخت الكترونيكي است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌هاي بانكي عضو شتاب مي‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكي خود شامل شماره كارت، رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بالای صد هزار تومان، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجي (CVV٢) نسبت به خريد از وب‌سايت‌هاي اينترنتي فروشنده كالا يا خدمات اقدام نمايند.
درگاه پرداخت اينترنتي سيستم واسط ميان فروشگاه اينترنتي و شبكه بانكي است كه تراكنش‌هاي خريد كاربران اينترنتي يا مشتريان فروشگاه پذيرنده از طريق آن به شبكه بانكي ارسال مي‌‌شود.

امكان تسهيم و واريز مبالغ تراكنش‌ها به چند حساب مختلف و با درصدهاي مورد نظر متقاضي، امکان پرداخت قبوض خدمات شهری(آب، برق، گاز، تلفن و …) و خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری اپراتورهای تلفن همراه(همراه اول، ایرانسل و رایتل) و امكان ارائه خدمات ويژه نظير دسترسي به ريزتراكنش‌ها به مشتريان خاص از طريق صورتحساب ويژه بانك صادرات ايران از خدمات متنوع و در دسترس این خدمت بانکی است.

داشتن حساب در بانک صادرات ايران، دارا بودن وب سايت آماده جهت فروش اينترنتي (‌چرخه کامل فروش)،
اخذ نماد اعتماد الکترونيکي از طريق وب سايت www.enamad.ir و
وجودIP معتبر (IP Valid) براي وب سايت پذيرنده از شرایط لازم برای استفاده از این خدمت است. همچنین امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از طریق سایت مذکور و استفاده از ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر (پاس) نیز امکان‌پذیر است.

در استفاده از این درگاه‌ها، هيچ هزينه و كارمزدي از متقاضي (پذيرنده اينترنتي) دريافت نمي‌شود.

بنابر دستور بانك مركزي ج.ا.ا واريز مبالغ تراكنش‌هاي اينترنتي به صورت يكبار در روز و در صبح روز بعد (اولين سيكل پاياي روز بعد) انجام مي‌پذيرد. وجوه ناشي از تراکنش‌هاي درگاه پرداخت اينترنتي به صورت سر جمع به حساب پذيرنده واريز می‌شود.

متقاضیان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات می‌توانند علاوه بر تکمیل فرم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی به صورت حضوری از طریق شعب بانک صادرات ایران، با مراجعه به وب سایت بانک و فعال کردن درگاه پرداخت اينترنتي با همكاري متقاضي، بانك صادرات ايران و شركت «پاس» از این ظرفیت استفاده کنند.

سقف پرداخت‌های اینترنتی در این درگاه‌ها، در مورد كارت‌هاي بانكي صادره بانك صادرات محدوديتي نداشته و درمورد كارت‌هاي ساير بانك‌ها مطابق با شرايط و قوانين بانك صادر كننده كارت عمل مي‌شود. شايان ذكر است بنابر الزام شاپرك سقف مبلغ هر تراكنش خريد ٥٠٠ میلیون ریال است.



با سامانه #720*، بیشتر در خانه بمانید ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط

تمهیدات بانک پاسارگاد برای مقابله با کرونا

بانک‌پاسارگاد به‌منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از...


بانک‌پاسارگاد به‌منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها، سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی خودپردازها و کیوسک‌های این بانک را نیز افزایش داد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک جهت فراهم کردن زمینه برای دریافت خدمات بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه‌ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد افزایش داد. این بانک‌ پیش از این نیز سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت و موبایل) را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی افزایش داده‌بود.

بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، سقف برداشت نقدی با کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد را از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک، از مبلغ 2 میلیون ریال به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد.

این بانک علاوه بر اقدامات یادشده، کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا اسفند سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرد.

گفتنی است سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک، سامانه #720* و ... با ارایه اکثر خدمات بانکی به مشتریان، مراجعه حضوری به شعبه‌ها را به حداقل ممکن می‌رساند.

گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

بنر
بنر
بنر