​اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» رتبه اول بیشترین نرخ رشد نصب در سال ٩٨ را کسب کرد

سه شنبه ، 16 ارديبهشت 1399 ، 13:39
بر اساس گزارش صنعت برنامه‌های موبایلی در ایران که توسط «کافه بازار» منتشر شده، اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» رتبه اول بیشترین نرخ رشد تعداد نصب در میان برنامه‌های موبایلی پرداخت سال ٩٨ را از آن خود کرد.

به گزارش‌ بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران در هفتم اسفند ماه سال ٩٧ همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، به‌ منظور رفاه بيشتر مشتريان و عموم هموطنان در استفاده از خدمات پرکاربرد مبتني‌ بر کارت، آغاز به کار کرد و تا پایان همان سال بیش از ١٠ هزار کاربر آن را نصب کردند. تنوع خدمات و رضایت‌ کاربران موجب استقبال فراوان از آن شد به نحوی که بر اساس گزارش صنعت برنامه‌های موبایلی در ایران که توسط «کافه بازار» منتشر شده، این اپلیکیشن در انتهای سال ٩٨ بیشترین میزان رشد را در تعداد نصب فعال داشته‌‌ و با ٣٢ درصد رشد در میان برنامه‌های موبایلی پرداخت، حایز رتبه اول شد.

«صاپ» اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌اي است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌ صورت مستقيم را ارائه می‌کند. عمليات فعال‌سازي سامانه به راحتي و بدون نياز به مراجعه به شعبه انجام مي‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌هاي عضو شتاب، خريد شارژ آنلاین/ بسته اينترنتي، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبايل به صورت مستقيم، پرداخت قبوض سازماني، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌هاي پرکاربرد در لیست محبوب من، رويت گزارش تراکنش‌ها و مديريت پروفايل مشتري از طريق منوي تنظيمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طريق اپلیکیشن «صاپ» است.
همچنین با رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت «صاپ» امکان تراکنش و مراوده مالی سریع و آسان بدون نیاز به حضور فیزیکی کارت‌های بانکی فعال در این اپلیکیشن فراهم شد. انتقال وجه بین دارندگان کیف پول «صاپ»  بدون پرداخت کارمزد بانکی، پرداخت از طریق اسکن بارکد دو بعدی (QR کد) پایانه فروشگاهی در این اپلیکیشن بدون حضور فیزیکی کارت از جمله ویژگی‌های کیف پول «صاپ» به شمار می‌رود.


► ​نسخه جدید اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با قابلیت خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری (ETF) منتشر شد
به پشتوانه سپرده خود، آنلاین و اقساطی خرید کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر