٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را از ١١ درگاه دریافت کنید

جمعه ، 18 مهر 1399 ، 21:32
​مشتریان بانک صادرات ایران می‎‌توانند از طریق ١١ درگاه، بیش از ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک این بانک را دریافت کنند.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دسترسی مشتریان به ٦٤ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ١٦ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاه‌های مختلف فراهم شده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده بانک صادرات ایران برای تسریع در ارائه خدمات غیر حضوری، رفع نیازهای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک از این طریق، سرعت بیشتری به خود گرفته است.

بخش‌های مختلف این خدمات که اغلب دارای زیرشاخه‌های متنوع و محصولات نوین بانکداری الکترونیک است، شامل «دریافت وجه»، «انتقال وجه»، «مدیریت چک‌ها»، «عملیات حساب»، «عملیات کارت»، «مدیریت تسهیلات و تعهدات»، «پرداخت‌های خاص»، «کیف پول»، «خدمات مالی»، «دریافت خدمات بیمه»، «پرداخت قبض»، «دریافت شارژ»، «خرید بسته اینترنتی»، «نیکوکاری»، «خدمات گردشگری» و مجموعه «سایر خدمات» مانند خدمات خودرویی، جستجو شعب، اخذ رسید تراکنش و ... است که از طریق ١١ درگاه «شمس»، «اینترنت‌بانک»، «همراه‌بانک»، «صاپ»، «تلفن‌بانک»، «وب‌سایت»، «باجه الکترونیکی»، «خودپرداز»، «کیوسک» و «ریما» در دسترس قرار گرفته است.

در برخی از بخش‌های این خدمات همچون«عملیات کارت»، حداقل ١٤ خدمت بانکداری الکترونیک به مشتری عرضه می‌شود. در بخش«مدیریت تسهیلات و تعهدات» مشتریان می‌توانند از پنج خدمت بانکداری غیر حضوری استفاده کنند. در بخش‌های «انتقال وجه»، «عملیات حساب» و «مدیریت چک‌ها» این تعداد به شش خدمت می‌رسد و در بخش «سایر خدمات» مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند حداقل از ١١ خدمت بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.

در این میان سه درگاه «همراه‌بانک» با ٣٣ خدمت، خودپرداز با ٢٧ نوع خدمت و اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با ٢٥ نوع خدمت بانکی بیشترین امکان خدمات‌رسانی را به مشتریان و هموطنان در خارج از شعب فراهم کرده‌اند.

همچنین در جدیدترین درگاه ارائه دهنده خدمات غیر حضوری بانک صادرات ایران «شمس» که به مناسبت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک رونمایی شد، مهمترین خدمات بانکی در شعبه، به صورت غیر حضوری به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌شود که شامل « افتتاح حساب»، «درخواست اینترنتی تعهدات»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوء اثر چک برگشتی»، «خدمات پرداخت» و «صورت‌حساب اینترنتی» است که نقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران ایفا خواهد کرد.

جداول جامع خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران را اینجا مشاهده کنید.​

► آشنایی با نرم افزار موبایلت بانک سامان
افزایش سقف انتقال وجه در همراه بانک کشاورزی ◄

مطالب مرتبط

سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد


براساس بخشنامه بانک مرکزی، سقف برداشت از حساب‌های بانکی به صورت غیرحضوری ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه مجاز شد.


به گزارش «تابناک»، براساس بخشنامه بانک مرکزی، سقف برداشت از حساب‌های بانکی به صورت غیرحضوری ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه مجاز شد.

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت بانکی و کلیه کارت‌های متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بانک مرکزی در بخشنامه شماره ۲۲۸۴۸‏/۰۳ مورخ ۴‏/۰۲‏/۱۴۰۳ موارد زیر را به شبکه بانکی ابلاغ کرد:

پیرو بخشنامه شماره ۴۸۶‏/۰۳ مورخ ۰۵‏/۰۱‏/۱۴۰۳ معاون محترم فن‌آوری‌های نوین بانک مرکزی درخصوص افزایش سقف تراکنش‌خرید اشخاص حقیقی، به استحضار می‌رساند هیأت عامل بانک مرکزی در جلسه مورخ ۲۷‏/۱۲‏/۱۴۰۲ با استناد به اختیارات مقرر در ماده (۱۷) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، مصوب شورای پول و اعتبار ابلاغی طی بخشنامه شماره ۳۳۹۴۴‏/۰۲ مورخ ۱۸‏/۰۲‏/۱۴۰۲ که طی آن افزایش آستانه‌های مقرر در دستورالعمل مذکور در حدود شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی به رئیس‌کل محترم بانک مرکزی تفویض شده است، با افزایش آستانه‌های مندرج در مواد (۸)، (۱۰) و (۱۲) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، به شرح زیر موافقت نمود:


آستانه مجاز مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از کلیه حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری، تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ده میلیارد ریال به صورت ماهانه افزایش می‌یابد.


الزام به تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم‌های مربوط و ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد و یا علت انتقال وجه در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی روزانه اشخاص حقیقی از گروه حساب‌های غیرتجاری آن‌ها که تا زمان ابلاغ این بخشنامه برای مبالغ بالاتر از دو میلیارد ریال اعمال می‌گردید، از این پس برای مبالغ بالاتر از چهارمیلیاردریال ضرورت می‌یابد. هم‌چنین در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی مربوط به حساب‌های غیرتجاری اشخاص حقیقی با مبالغ بیشتر از دو میلیارد ریال تا چهارمیلیاردریال، گرچه ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد و یا علت انتقال وجه ضرورت ندارد، لیکن تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم‌های مربوط، الزامی است.


حداکثر تراکنش خرید از هر کارت‌پرداخت و نیز کلیه کارت‌های پرداخت متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه مبلغ دو میلیارد ریال افزایش می‌یابد. کنترل آستانه مذکور در خصوص هر کارت بر عهده مؤسسه اعتباری صادرکننده کارت پرداخت است.


بانک‌ها موظفند، ضمن ایفاد نسخه اصلاحی دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص و نیز ارسال نسخه‌ای از «دستورالعمل نحوه اخذ مستندات موضوع تبصره ماده (۷)، تبصره (۲) ماده (۱۰) و تبصره ماده (۱۱) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص» که ماده (۴) آن با توجه به تغییرات فوق‌الاشاره مورد اصلاح قرار گرفته است، مراتب را با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۹۶ مورخ ۱۶‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۵‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذیربط آن مؤسسه اعتباری ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کنند.‏‏‏‏‏‏

بنر