طرح همیاران مهر

پنجشنبه ، 6 تیر 1398 ، 11:58

در این طرح، با مهربانی شما اقشار نیازمند جامعه را توانمند می سازیم.کمک های شما به صورت وام قرض الحسنه بدون سود در اختیار نیازمندان قرار گرفته و بعد از بازگشت اقساط به بانک، مجدداً به نیازمند دیگری وام اعطا می‌شود. در طرح همیاران مهر، تصمیم‌گیرنده شمایید؛ و می توانید معرف فرد نیازمند برای دریافت وام از بانک باشید.

در طرح همیاران مهر شما نه دست یک نفر، بلکه با همان نیرو دست ده‌ها نفر را می‌گیرید. تا از محل مهربانی شما، اقشار نيازمند جامعه در زمینه‌های اشتغال جوانان، بهداشت و درمان، اشتغال زنان سرپرست خانوار، همچنین بازسازی و توسعه‌ی روستاها و مناطق محروم و ... توانمند شوند.

ویژگی های طرح:

آن چه از مهر خود می‌بخشید، به جای کمک به یک فرد، در چرخه پرداخت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفته و به صورت مداوم، به نیازمندان اعطا می شود. با بازپرداخت اقساط، مبلغ به افراد دیگر وام داده شده و چرخه نیکی مدام تکرار می‎شود و در عمل شما به مدت نامحدود به بی نهایت نیازمند کمک می کنید.

با شما شفافیم:

در طرح همیاران مهر شما هر لحظه می‌توانید ببینید که چه مقدار کمک جمع آوری شده و این مبالغ، به چه نحوی وام داده می‌شود.

کارکردها:

بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح "همیاران مهر" با همراهی شما، برای بانوان سرپرست خانوار تسهیلات فراهم می‌کند، به اشتغال زندانیان جرائم غیرعمد کمک می‎کند و در بهداشت و درمان نیازمندان مشارکت خواهد کرد.

مزایا:

این طرح هم برای اهداکنندگان و هم برای دریافت‌کنندگان وام مزایایی مانند بهره مندی از اجر معنوی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، تسریع در روندکاهش فاصله‌ی طبقاتی، تقویت حس نوع‌دوستی و... دارد. شما با مشارکت در طرحی خیرخواهانه، "همیار مهر" خواهید بود و به گسترش مهربانی در جامعه کمک خواهید کرد.

 

► ثبت نام الکترونیکی تسهیلات نوسازی بافت فرسوده
همراه با جوایزجشنواره جدید همراه بانک تجارت ◄

مطالب مرتبط
بنر