تسهيلات ارزان قيمت و قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين ويژه دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS)

يكشنبه ، 23 تیر 1398 ، 13:24

بانک اقتصادنوين پس از معرفي طرح "صبا 1" مختص خانوارها و فعالان اقتصادي، طرح "صبا 2" را به دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS) اين بانک تقديم کرد.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در طرح "صبا" تسهيلاتي متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودي مشتريان پيش‌بيني شده است. در بسته شماره 2 اين طرح (صبا 2) دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS) بانک اقتصادنوين مي‌توانند براي تامين نيازهاي ضروري تا سقف 200 ميليون ريال تسهيلات قرض‌الحسنه و يا تا سقف دو ميليارد ريال تسهيلات مرابحه با نرخ 15 درصد دريافت کنند.
در طرح "صبا 2"، بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري متصل به پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه تا 70 درصد معدل موجودي سپرده و تا سقف 200 ميليون ريال و يا پرداخت تسهيلات مرابحه تا 140 درصد معدل موجودي سپرده و تا سقف دو ميليارد ريال و با نرخ 15 درصد فراهم شده است که پذيرندگان پايانه هاي فروشگاهي بانک اقتصادنوين مي‌توانند با توجه به نياز خود، از يکي از اين تسهيلات بهره مند شوند. در اين طرح مدت زمان بازپرداخت تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.

► سرنخ خوبی ها در دست های شماست!
طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا ◄

مطالب مرتبط
بنر