عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی: حمایت از طرح‌های ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی، گامی بلند در حمایت حداکثری از "رونق تولید"

يكشنبه ، 13 مرداد 1398 ، 12:17
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت: حمایت از طرح‌های ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی در قالب بند «الف» تبصره۱۸ با تمام توان در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان، فرهاد فنودی روز چهارشنبه نهم مردادماه سال جاری در جمع كاركنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان اصفهان، با اعلام مطلب فوق افزود: در سال جاری در راستای بیانات مقام معظم رهبری و حمایت حداکثری از رونق تولید، برای پشتیبانی از طرح های ایجاد اشتغال در قالب بند (الف) تبصره 18، پرداخت تسهیلات در رسته‌های اولویت دار کشاورزی، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و توسعه باغات مناطق مرزی، با تمام توان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجموع تسهيلات پرداختي بانک تا پایان تیر ماه 1398 با تعداد 277 هزار فقره تسهیلات و با 22درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 125 هزار ميليارد ریال و نیز تحقق 135درصدی برنامه تعهدی در پایان تیرماه امسال بوده است افزود:  این همت والای همکاران است که توان برنامه‌ریزی برای پرداخت 520 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای قریب به یک میلیون و ششصدهزار مشتری بانک را به تیم مدیریت بانک داده است و شواهد و عملکرد 4 ماهه نخست سال جاری نشان از دستیابی به این مهم دارد.

عضو  هیأت مدیره بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علاوه بر ارائه ده ها خدمات نوین بانکی، 43 هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز با نرخ میانگین 6درصد تا پایان تیرماه امسال در بخش اشتغال روستایی پرداخت کرده‌ایم که 83 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

فنودی با اشاره بر افزایش 47 درصدی سهم سپرده‌های ارزان قیمت از کل سپرده‌های مردمی بانک کشاورزی افزود : جذب و افزایش سهم از منابع ارزان قیمت و سپرده‌ها با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار به عنوان یکی از راهبردهای اساسی بانک کشاورزی در راستای ارتقای توان حمایتی از توسعه تولیدات بخش کشاورزی، با روندی صعودی ادامه دارد و به حدود 50درصد در ترکیب منابع رسیده است.

 وی خاطرنشان کرد: تحقق این امر نشان می‌دهد بانک توانسته است در زمینه تجهیز منابع ارزان قیمت موفق عمل کند و در ادامه این راهبرد، انشاالله به زودی به باشگاه هزار هزار میلیاردی‌ها خواهیم پیوست.

فرهاد فنودی در پایان ضمن قدردانی از همت عالی کارکنان بانک در استان اصفهان، بر تداوم این تلاش ها برای ارتقای هرچه بیشتر جایگاه بانک‌ کشاورزی و توسعه ارائه خدمات به هموطنان به ویژه فعالان بخش کشاورزی و علی‌الخصوص پرداخت تسهیلات به کشت‌های متراکم گلخانه‌ای، مکانیزاسیون کشاورزی، پرورش ماهی در دریا، زنجیره‌های تولید و زنجیره‌های ارزش در بخش کشاورزی و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و نیز برنامه تعهدی وصول مطالبات و فروش املاک تملیکی استان، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه، مسعود جلالیان مدیرامور اعتبارات و بانکداری شرکتی، محمدرضا پویافرد مدیرشعب بانک در استان اصفهان و برخی  از رؤسای شعب این استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

► تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی بانک کارگشایی برای رفع نیازهای فوری و ضروری
مدیرعامل بانک کشاورزی:پرداخت تسهیلات بالای 80 میلیارد ریال در کمتر از 15 روز بررسی می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر