شمارش معکوس برای شرکت درقرعه‌کشی حساب های پس‌انداز بانک ملی ایران

سه شنبه ، 22 مرداد 1398 ، 19:16
شمارش معکوس برای شرکت در چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران آغاز شد.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران پاسخی به نیت خیرخواهانه مشتریان گرانقدر است که شرکت کنندگان علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی، می توانند شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز نفیس و ارزشمند آن امتحان کنند.






۹۱ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن تنها بخشی از جوایز نفیس این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه است. ۳۱  مردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب و یا افزایش موجودی این حساب هاست و علاوه بر جوایز ویژه کمک هزینه خرید واحد مسکونی، ۲۹۱ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، ۳۹۱ کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی ازدواج و ۵۹۱ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز برای پاسخ به خیراندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.

همچنین یک هزار و ۹۱ کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی و ۷۵۰ هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی از جوایز چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا افزایش موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

► در طرح شکوه بانک شهر تا 50 میلیون تومان وام با سود 10 درصد بگیرید
استقبال از جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين ◄

مطالب مرتبط
بنر