خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان حوزه درمان

چهارشنبه ، 6 شهریور 1398 ، 14:48

بانک سامان، به‌منظور رفع نیازهای مالی و بانکی اصناف مرتبط به حوزه درمان، خدمات مالی یکپارچه خود را در قالب "بسته فعالان درمان" به این اصناف ارائه می‌دهد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، تمامی فعالان مرتبط به حوزه درمان اعم از داروخانه‌ها، کلینیک‌های پزشکی، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌های پوست و مو می‌توانند از چهار خدمت موجود در بسته «فعالان درمان» که شامل خدمات اعتباری، خدمات بیمه‌ای، خدمات دستگاه کارت‌خوان و خدمات الکترونیک استفاده کنند.


بر این اساس در حوزه مربوط به خدمات اعتباری، بانک سامان شرایطی را برای اختصاص خط اعتباری 6 ماهه، تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات خرید تجهیزات و تسهیلات شخصی فراهم کرده است. همچنین در حوزه خدمات بیمه‌ای نیز، متقاضیان می‌توانند از سرویس بیمه درمان تکمیلی و سرویس بیمه مسئولیت بهره‌مند شوند.

در خصوص خدمات دستگاه کارت‌خوان نیز، متقاضیان می‌توانند علاوه بر استفاده سرویس‌های دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سامان، امکان استفاده از دستگاه key pad یا پین پد را، برای ثبت رمز مشتریان و افزایش امنیت دارندگان کارت خواهند داشت.

در نهایت در حوزه خدمات الکترونیک نیز بانک سامان به متقاضیان این اصناف سرویس ویژه‌ای برای مشاهده تراکنش‌های موفق و ناموفق و مغایرت‌ها از طریق اپلیکیشن موبایلت ارائه می‌دهد. در کنار آن نرم‌افزار ویژه‌ای را جهت مدیریت فرایند پذیرش و مدیریت صف و دریافت هزینه خدمات درمانی، به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور، با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 نیز تماس بگیرند.


► ویژگیهای طرح حمایتي بانک قرض الحسنه مهر ايران
مکانیزم بخشودگی سود تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ◄

مطالب مرتبط
بنر