بیش از ٣٢هزار از «طرح ٦٧» بانک صادرات ایران استفاده کردند

سه شنبه ، 2 مهر 1398 ، 09:03
بانک صادرات ایران با راه اندازی طرح ٦٧ در تسهیل‌گری ارائه وام به متقاضیان کوشیده است که در قالب این طرح، تاکنون بیش از ٣٢ هزار و ٣٠٠ نفر تسهیلات از این بانک دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران به نقل از پایگاه خبری شماواقتصاد، این روزها دردسر گرفتن وام از بانک های عامل بیش از هرچیزی آزار دهنده است به طوری که فرد وام گیرنده در روند اخذ وام  به دلیل نبود یا کمبود ضامن، محدودیت‌های زمانی و مسائلی از این دست از ادامه این روند صرف نظر می کند.

بانک صادرات ایران با راه اندازی طرح ٦٧ راه را برای متقاضیان دریافت وام هموار کرده است و علاوه بر اینکه به موجب این طرح نه تنها متقاضی نیازی به ضامن ندارد بلکه می تواند در کمترین زمان ممکن (٤٨ ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت ٦٧، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌ است، اقدام کند.

از ابتدای اجرای این طرح در بانک صادرات تا کنون بیش از ٣٢ هزار و ٣٠٠ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند و  بیش از ٧ میلیارد ریال سپرده گذاری صورت گرفته است که ٨٠ درصد آن در قالب تسهیلات ٦٧ پرداخت شده است.

از آنجایی که یکی از ویژگی اصلی این طرح، ٤٨ ساعته بودن آن است و به هیچ وثیقه یا ضامنی جز خود سپرده نیازی نیست، این طرح با استقبال بسیار خوبی روبرو شد بطوری که حتی برخی از بانک های اقدام به راه اندازی طرح‌های مشابه کردند.

طرح ٦٧ بانک صادرات چیست؟
طرح ٦٧ بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. متقاضیان می‌توانند در کمترین زمان ممکن (٤٨ ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت ٦٧، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌، ارائه کنند.

 میزان تسهیلات طرح ٦٧ بانک صادرات
مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ٦٧ بانک صادرات می‌کنند، می‌توانند تا ٨٠ درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات بگیرند. حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح ٥ میلیون و سقف تسهیلات طرح ٦٧ بانک صادرات ٢٠٠ میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

سود سپرده و تسهیلات طرح ٦٧
متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ٦٧، بابت سرمایه‌گذاری سود ٧ درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات این طرح نیز یک درصد کمتر از سود حساب سپرده کوتاه‌مدت و ٦ درصد محاسبه خواهد شد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب در طرح ٦٧ بانک صادرات ٥ میلیون تومان خواهد بود.

اقساط و ضمانت بازپرداخت تسهیلات
مدت‌زمان بازپرداخت و تعداد اقساط طرح ٦٧ بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود که طبق اعلام بانک صادرات حداکثر زمان بازپرداخت آن ٣٦ ماهه خواهد بود. با توجه به بلوکه شدن حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری بعد از دریافت تسهیلات، متقاضی نیازی به ارائه سایر وثایق ضمانتی برای گرفتن وام ندارد.


► پرداخت 13 هزار فقره تسهیلات خرید دین در بانک ملی ایران
خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان صنف خودرو ◄

مطالب مرتبط
بنر