اعطای تسهیلات به مشتریان شرکتی بانک کارآفرین

يكشنبه ، 26 آبان 1398 ، 12:56
مدیرعامل بانک کارآفرین بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری گسترده این بانک برای اعطای تسهیلات به مشتریان شرکتی و سایر اقشار مردم تاکید کرد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر روز چهارشنبه 22 آبان ماه در بازدید از شعبه بندرعباس با اشاره به سیاست اعطای تسهیلات خرد به اقشار مختلف خاطرنشان کرد: این بانک آمادگی کامل دارد تا به مشتریان شرکتی و سایر مشتریان و هم‌وطنان عزیز واجد شرایط، بسته‌های مختلف تسهیلاتی را ارائه کنند.

تهرانفر تصریح کرد: در همین راستا طرح‌هایی تسهیلاتی از جمله تندیس، صبا و جعاله تعمیرات مسکن به شعب ابلاغ شده است که واجدین شرایط می‌توانند از طریق شعب بانک در سراسر کشور از جزئیات و نحوه اعطای این تسهیلات مطلع شوند و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

تهرانفر خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال بیشتر مشتریان، تمامی همکاران در شعب بانک طرح‌های تسهیلاتی ابلاغی را به مشتریان و هم‌وطنان معرفی خواهند کرد.
وی همچنین تصریح کرد: بانک کارآفرین بانکی خوش‌نام و معتبر است که در عرصه بانکداری کشور با رعایت قانون و توجه به الزامات سیستم‌های نظارتی بسیار قدرتمند عمل کرده است. ما در مسیر خوب و رو به رشدی قرار داریم و این امر با تلاش و همت یکایک کارکنان فهیم، زحمتکش و متخصص بانک کارآفرین محقق شده است.





► بانکداری شرکتی بانک گردشگری
اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به اساتید و اعضای هیات علمی ◄

مطالب مرتبط
بنر