دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج علاوه بر وام متداول بانک‌ها

شنبه ، 26 مهر 1399 ، 11:37

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح پیوند مهر ایران امکان دریافت تسهیلات ازدواج به مبلغ 40 و 80 میلیون تومان را علاوه بر وام متعارف ازدواج فراهم کرده است.

به گزارش بانکی به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای تأمین مايحتاج ازدواج جوانان و همچنین ايجاد اطمينان و آسودگي خاطر مشتريان و فرزندان ايشان، اقدام به پرداخت تسهيلات در قالب طرح‌هاي پيوند مهر ايران در چارچوب سپرده‌گذاری با بازه‌های زماني ميان‌مدت (حداکثر ۳ ساله) و بلندمدت (حداکثر ۱۰ ساله) به متقاضيان کرده است.

مشتريان محترم مي‌توانند با افتتاح حساب در هر يك از طرح‌هاي پيوند مهر ايران و ايجاد ميانگين سالانه (از طريق واريز مستمر ماهانه در طول دوره و يا به‌صورت يكجا براي كل دوره در زمان افتتاح)، از امتيازات اين طرح بهره‌مند شوند.

طرح یکم پیوند مهر ایران

جامعه هدف این طرح افرادی هستند که در سن ازدواج بوده و یا قصد ازدواج در آينده‌اي نزديک را دارند. در اين طرح افراد مي‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه ويژه پس‌انداز طرح يکم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض‌الحسنه كمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف ۴۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ درصد برخوردار شوند.

شایان ذکر است نخستین موعد جهت بهره‌مندی از تسهيلات کسب حداقل يک سال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند مهر ايران هيچ گونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانك‌ها نداشته و متقاضيان مي‌توانند از اين تسهيلات به‌صورت همزمان استفاده کنند.

برای نمونه جهت بهره‌مندی از تسهيلات ۴0۰ ميليون ریالی با بازپرداخت ۳۶ ماهه با کارمزد ۴ % می‌توان به این صورت عمل کرد:

مثال ۱: مشتری می‌تواند با واریز ۳ مرحله سالانه متوالي به مبلغ ۵۱ ميليون ريال در ابتداي هر سال، از 400 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه در پايان سال سوم بهره مند شود.

مثال ۲: مشتری می‌تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پيوند يکم مهر و توديع يک‌جاي مبلغ به ميزان 320 ميليون ریال به مدت يک سال، از 400 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه پس از يك سال بهره‌مند شود.

مثال 3: مشتری می‌تواند به مدت ۳۶ ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه 5میلیون و 500هزار ریال در ابتداي هر ماه اقدام و پس از ۳ سال، از 400 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره‌مند شود.

طرح دوم پیوند مهر ایران
جامعه هدف این طرح، افرادی هستند که اکنون در سن ازدواج نبوده يا والديني هستند که قصد تأمين آتي مايحتاج ضروري ازدواج فرزندانشان در آينده را دارند. افراد مي‌توانند با شركت در اين طرح و افتتاح حساب قرض‌الحسنه ويژه پس انداز طرح دوم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض‌الحسنه كمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف جمعي ۸۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ % برخوردار شوند.

شایان ذکر است نخستین موعد بهره‌مندی از تسهيلات، کسب حداقل ۵ سال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند دوم مهر ايران نيز هيچ گونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانک‌ها ندارد.

مثال‌های ذیل جهت بهره‌مندی از تسهيلات 800 ميليون ریالی با بازپرداخت ۶۰ ماهه با کارمزد ۴ % است:

مثال ۱: مشتری می‌تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پيوند دوم مهر و توديع يک‌جاي مبلغ به ميزان 184 ميليون ریال به مدت پنج سال، از 800 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از پنج سال بهره‌مند شود.

مثال ۲: مشتری می‌تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پيوند دوم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان 78میلیون و 500هزار ریال مدت 10 سال، 800 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.

مثال ۳: مشتری می‌تواند با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و واريز ۱۰ مرحله طي ۱۰ سال، هر مرحله مبلغ به ميزان 15میلیون و 700هزار ریال به‌طور سالانه، از 800 ميليون ریال تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.



► بانک مهر ایران به رانندگان تاکسی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند
پرداخت تسهیلات توسط بانک سپه به اقشار کم درآمد جامعه ◄

مطالب مرتبط
بنر